نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : کار خیر و حمایت از نیازمندان نباید با فعالیت های سیاسی مرتبط شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در دیدار با انجمن حمایت از بیماران کلیوی گیلان گفت:کار انجمن بیماران کلیوی گیلان ستودنی و خداپسندانه است.
وی بابیان اینکه کار خیر کار خداپسندانه و الهی است و نباید با فعالیت ها و کارهای سیاسی باشد افزود:افرادی که در کار خیر ورود می کنند از چشمه سرشار الهی بهرمند می شوند و به هیچ قیمتی حاضر به فاصله گرفتن از این کار نیستند.
نماینده ولی فقیه در گیلان بر اهمیت پیشگیری تاکید کرد وگفت : پیشگیری بهتر از درمان است بخشی از هزینه ها باید برای پیشگیری هزینه شود تا از ابتلا  به  بیماری جلوگیری شود.
هوشنگ رضوانی رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان گیلان هم افزود:انجمن حمایت از بیماران کلیوی در سال ۱۳۸۲ تشکیل شده و نهادی مردمی است که صد درصد هزینه های آن از سوی خیران تامین می شود.
وی افزود: تاکنون هزار و۶۰۰نفر در استان گیلان پیوند کلیه شده اندو این استان قطب درمان بیماران کلیوی در کشوری است.
رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی گیلان گفت :هم اکنون هزار و ۲۰۰بیمار کلیوی و دیالیزی در استان وجود دارد که سالانه برای هر نفر ۶۰میلیون تومان برای دیالیز هزینه می شود.
هوشنگ رضوانی تصریح کرد : مردم خیر گیلان سالانه یک میلیارد پانصد میلیون تومان به این انجمن کمک می کند که صرف درمان بیماران کلیوی می شود.

انتهای پیام / ق

 

انجام کارهای خیر نباید سیاسی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.