نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: برخورد درست این قوه با مفسدان بازار را به ثبات رسانده و بذر امید را نیز در دل مردم می کارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت با اشاره به تهدیدهای ریز و درشت ترامپ و ایادی اش در بازگشت تحریم های ایران گفت : در سایه مقاومت و ایستادگی مردم شریف ایران اسلامی و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت ، نقشه راه دشمنان اثری نخواهد داشت.

وی در ادامه از برخورد قاطعانه قوه قضاییه با اخلال گران و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه قدردانی کرد.

امام جمعه رشت در بخشی دیگر از خطبه های امروز نماز جمعه رشت با اشاره به نهم ربیع الاول آغاز امامت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف ، برخی وظایف شیعیان در زمان غیبت را برشمرد و گفت : رعایت احکام و دستورات دین در زمان غیبت امام زمان(عج)، اطاعت از رهبر امت اسلامی و انتظار از وظایف اصلی است.

آیت الله فلاحتی همچنین به در پیش بودن میلاد پیامبر اکرم و هفته وحدت اشاره و خاطرنشان کرد : مهم ترین هدف و نتیجه نامگذاری این هفته از سوی امام راحل در کنار هم ایستادن شیعه و سنی مقابل دشمنان ، تفرقه افکنان و صاحبان زر و زور بوده است تا نتوانند بین ملت مسلمان رخنه کرده و به تفرقه افکنی بپردازند.

وی آغاز هفته بسیج در روزهای پایانی آبان را نیز فرصتی مناسب برای بهره مندی بیشتر از این ظرفیت ارزشمند و بالای مردمی دانست و افزود : تقویت بسیج وظیفه ای مهم و همگانی است ، بسیجی که ایمان ، اخلاص ، پیشرو بودن در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی ، مسئولیت پذیری ، آرمان گرایی و دغدغه مندی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/اص

خطبه های نماز جمعه رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.