حسین رفیعی بازیگر نقش مردک خان در نمایش «قحط الرجال» گفت:این اثر آیینی، کمدی و موزیکال مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

ماجرای  «قحط الرجال» در یک نمایشحسین رفیعی مجری و بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نمایش «قحط الرجال» و نقش خود اظهار کرد: این نمایش یک اثر متفاوت، آیینی، کمدی و موزیکال است که موضوع آن بر اساس تلخک و شاه در زمان قاجار است.

وی با بیان اینکه نقش «مردک خان» را در این نمایش دارم،گفت:یک آدم روستایی به اتفاق همسرش  به دنبال مردک خان می‌آیند و می‌گویند که باید پادشاه شوی و اتفاقاتی به دنبال آن رخ می‌هد.

وی در خصوص استقبال مخاطبان گفت: مردم در سه روز اول اجرا به خوبی از نمایش استقبال کردم که امیدوارم  تا پایان نمایش همینطور باشد.

بازیگر «قحط الرجال» در خصوص تجربه‌ بازی در تئاتر تصریح کرد: مشابه این کار را سال ۷۹-۸۰ با نام «پستو خانه» به کارگردانی حمید امجد داشتم، نمایش «هگزا شهر دوشیزگان» پنج الی شش ماه پیش به روی صحنه رفت و در کار‌های نمایشی مثل «آرامسایش» و یک کار از آقای طهمورث نیز بازی کرده ام.

رفیعی در خصوص اولویت‌ خود در عرصه هنر گفت:بسیاری از مردم به من می‌گویند تو نقاشی؟ بازیگری؟ یا مجری؟ و من در جواب می گویم من فقط حسین رفیعی هستم. من نزدیک ۳۰ سال است کار نمایشی و هنری انجام می‌دهم و فارغ التحصیل رشته نقاشی از هنرستان ارشاد هستم. لیسانس نقاشی دارم و در طول این سال‌ها در عرصه‌های مختلف تجربه کسب کرده ام.

وی بابیان اینکه من هنوز در حال کسب تجربه در عرصه‌های موسیقی، تئاتر، سینما، رادیو و دوبله هستم،گفت: دوست دارم به عنوان هنرجو یادبگیرم از این رو نمی‌توانم بگویم دغدغه‌ام چیست و دوست دارم در عرصه هنر باشم، تجربه کسب کنم و این تجربه‌ها را افزایش بدهم.

گفتنی است؛ این نمایش به کارگردانی محمدرضا آزادفرد با بازی حسین رفیعی، مهسا ایرانیان، الهه پورجمشید، جمال فؤادیان، فیروز حیدرزاده، امین اکبری نسب، کوروش رخشنده پی، علی عطایی حور و داوود معینی کیا تا پانزدهم دی ماه در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار