کارگردان نمایش «تجزیه» گفت: این نمایش مسئله هویت و دیدگاه‌های انسان به یکدیگر را به تصویر می‌کشد.

دغدغه «تجزیه» مسئله هویت استمرتضی جلیلی دوست کارگردان نمایش «تجزیه» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: نمایش «تجزیه» نمایشی فرمی محتوایی است که از ایده تجزیه شده می‌آید و در کاراکتر‌ها هم نمود دارد.

وی با بیان اینکه ما در این نمایش چند پدر، چند دختر و... داریم، گفت: مسئله تجزیه، مسئله هویت و بیانگر دیدگاه انسان‌ها به یکدیگر است.

جلیلی دوست ادامه داد: مبنای خاصی برای انتخاب بازیگران ندارم و بیشتر سعی می‌کنم با بازیگرانی کار کنم که قبلا با آن‌ها همکاری داشته‌ام.

این کارگردان در خصوص استقبال مخاطبان در جشنواره تئاتر دانشجویی و پیش بینی برای استقبال مخاطبان در اجرای عموم، گفت: پیش بینی دقیقی برای استقبال مخاطبان از نمایش ندارم، زیرا گروه ما یک گروه مستقل دانشجویی است که تهیه کننده و حامی مالی ندارد به همین دلیل تبلیغات گسترده نداشته ایم.گروه ما سعی کرده تا با بالا بردن کیفیت کار باعث جذب مخاطب شود و امیدوارم که نتیجه بگیریم.

جلیلی دوست با بیان اینکه در جشنواره تئاتر دانشجویی نظرات بسیار متفاوت بود، ولی من به هر دو نظر احترام می‌گذارم و با آن‌ها درباره نمایش صحبت کرده ام، گفت:اتفاق مهمی که برای نمایش «تجزیه» افتاد بازنویسی متن و تغییر فرمت و شمایل اجرا بود و می‌توان گفت که همه چیز نسبت به کار قبلی عوض شده و فقط ایده‌ای از کار قبلی است.

کارگردان نمایش «تجزیه» درخصوص تمرین‌های نمایش گفت: بهمن ۱۳۹۶ تمرین نمایش را شروع و در اردیبهشت ۱۳۹۷ آن را اجرا کردیم. مجدد تمرین را در اوایل شهریور آغاز و در میان تمرین‌ها بخش‌هایی از نوشته حذف شد تا به این اجرا رسیدیم، ولی در مجموع ۷ ماه تمرین مفید داشته‌ایم.

گفتنی است; نمایش «تجزیه» ۱۲ تا ۳۰ آذر هرشب ساعت ۱۸:۳۰ در تالار مولوی بر روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار