معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: رسانه ملی در پی آشنا کردن مردم با معارف الهی، و کمک به توسعه و آبادانی کشور است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، امروز یکشنبه ۲۵ آذر ۹۷ در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در شهرکرد اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان با ائتلافی از کشور‌های مختلف و با بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان، علیه انقلاب اسلامی و اعتقادات ملت ایران فعالیت و توطئه می‌کنند که این بیانگر عظمت انقلاب اسلامی است.

وی گفت: دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تمام توان برای سنگ اندازی مقابل نظام و مردم ایران تلاش می‌کند، اما ملت ایران همواره و مانند همیشه در جنگ اراده‌ها پیروز و سربلند خواهد بود.

دارابی با تأکید بر اینکه جامعه امروز بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و وفاق است افزود: همه باید برای تحقق وحدت تلاش کنند که وظیفه صدا و سیما و رسانه‌ها در این زمینه سنگین‌تر می‌باشد.

وی اضافه کرد: رسانه ملی به دنبال نزدیک کردن و آشنایی بیشتر مردم با معارف الهی است و دغدغه توسعه و آبادانی کشور را دارد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: استقلال، آزادی، امنیت، عزت و سربلندی امروز ملت ایران مرهون انقلاب اسلامی، و توسعه این نعمت‌ها نیازمند همدلی و تفاهم است که رسانه ملی به تحقق این مهم کمک می‌کند.

دارابی بیان اینکه صدا و سیما عملکرد و خدمات نظام و مسئولان و دولت‌ها را به شایستگی و برای امیدآفرینی در جامعه منعکس می‌کند یادآور شد: البته رسانه ملی به عنوان زبان مردم باید نقد مشفقانه و ناصحانه را نیز با پرهیز از تخریب و سیاه نمایی دنبال کند.

وی ادامه داد: شبکه‌های سراسری و استانی صدا و سیما در خدمت توسعه پایدار، پیشرفت و آبادانی کشور هستند، و اطلس فرهنگی و سند توسعه استان‌ها نیز باید با کمک و همراهی رسانه تکمیل و اجرا شود.

دارابی همچنین گفت: در دهه مبارک فجر امسال، از مستند‌های دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان‎ها، برای کمک به تبیین افکار عمومی بویژه نسل جوان رونمایی خواهد شد.

وی افزود: صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری به دلیل همکاری و تعامل مناسب مسئولان استانی از جمله میزبانی بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها، دارای جایگاه خوبی در کشور می‌باشد.

در این آیین، یوسف افشاری‎نیا به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری معرفی، و از خدمات مهرداد عظیمی مدیرکل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ش

تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.