معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: صدا و سیما یاریگر مسئولان در توسعه استان‌هاست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، در نشست روز یکشنبه ۲۵ آذر ۹۷ شورای مدیران صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: کمک به پیشرفت همه جانبه کشور از وظایف اصلی صدا و سیماست.

وی افزود: در همین راستا مدیران استانی صدا و سیما وظیفه دارند با افزایش تعامل و همکاری و هم‎اندیشی با مدیران و مسئولان محلی از جمله ائمه جمعه، استانداران، فرمانداران، شورا‌های اسلامی و شهرداران، و با بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه ای، به روند توسعه و حل مشکلات مردم، و جذب سرمایه گذار برای رونق اقتصادی و توسعه منطقه کمک کنند.

دارابی یادآور شد: شبکه‌های صدا و سیما باید با توجه جدی به مدیریت محتوا و پیام، مروج دین، اخلاق، امید، آگاهی و سبک زندگی اسلامی و همچنین تقویت کننده وحدت و همدلی در جامعه باشند.

وی ادامه داد: توسعه سیگنال رسانی و تجهیزات فنی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف منطقه‎ای و استانی، همکاری نخبگان، توجه به سوژه‌های بومی و معرفی هنرمندانه و خلاقانه مفاخر و آداب و رسوم محلی در برنامه‎سازی، از دیگر وظایف مدیران شبکه‌های استانی صدا و سیماست.

دارابی تأکید کرد: انعکاس شایسته دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی هم از برنامه‌ها و اولویت‌های سال جاری رسانه ملی در شبکه‌های سراسری و استانی است که نیازمند همکاری مردم و مسئولان می‌باشد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی برای شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرد.

در این آیین، یوسف افشاری‎نیا به عنوان مدیرکل جدید این مرکز معرفی، و از خدمات مهرداد عظیمی مدیرکل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ش

تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.