نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی می‌تواند پیام اسلام را به تمام دنیا برساند.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی پیام رسان اسلام به دنیاستبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار روز یکشنبه ۲۵ آذر ۹۷ با معاون امور استان‌های رسانه ملی در شهرکرد اظهار داشت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی با اشتفاده از ظرفیت‌های موجود می‌تواند پیام اسلام را به تمام دنیا برساند، چرا که با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران تنها کشور پرچم دار اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی با بیان انجام کار‌ها و تحولات بزرگ در رسانه ملی، گفت: با تمرکز بیشتر بر مبانی اسلام می‌توان کار‌های بیشتر و موثرتری انجام داد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تأکید بر ضرورت اسلام محوری در تولید برنامه‌های صدا و سیما افزود: رادیو معارف نمونه بسیار مطلوب اسلام محوری در رسانه ملی است که در شبکه‌های دیگر نیز این محوریت دیده می‌شود.

نکونام اضافه کرد: برنامه‌های صدا و سیما بایستی نشاط اجتماعی را همراه با اخلاق محوری و خدامحوری به مخاطب منتقل کند.

وی گفت: از مدیران صدا و سیما انتظار می‌رود با غنیمت شمردن برکت انقلاب اسلامی، برای کمک به توسعه و پیشرفت استان تلاش کنند.

علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما هم دراین دیدار با اشاره به تولید و پخش برنامه‌های متعدد با محوریت اخلاق و معارف اسلامی در شبکه‌های استانی گفت: این برنامه‌ها با تلفیق هنر، فن و خلاقیت، سبب باورپذیری و اقناع مخاطب می‎شود.

وی با اشاره به عملکرد صدا و سیمای چهارمحال وبختیاری از جمله برگزاری موفق بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها افزود: این استان دارای هنرمندان موفقی است که باید فضای کار برای آنان فراهم شود.

دارابی در پایان با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری صدا و سیمای استان با دیگر ادارات و نهاد‌ها اضافه کرد: شبکه استانی از ظرفیت‌های بالایی در به نمایش گذاشتن آداب، رسوم و فرهنگ غنی منطقه برخوردار است که بایستی به خوبی استفاده شود.

معاون امور استان‌های رسانه ملی برای شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرد.

در این آیین، یوسف افشاری‎نیا به عنوان مدیرکل جدید این مرکز معرفی، و از خدمات مهرداد عظیمی مدیرکل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ش

تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.