کشف 10 تن چوب آلات قاچاق جنگلی در شهرستان خلخال

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلخال از کشف 10 تن چوب آلات قاچاق جنگلی در شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صادق پور محمد، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلخال افزود: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری و همکاری نیروی انتظامی شهرستان خلخال 10 تن چوب آلات از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: یک دستگاه کامیون حامل چوب آلات قاچاق جنگلی که از طریق استان های همجوار وارد شهرستان خلخال شده بود در منطقه خورش رستم توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و با همکاری نیروی انتظامی شهرستان توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلخال افزود: در این رابطه 2 نفر متخلف دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان معرفی شده است.

پور محمد از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده های جنگلی ومرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان که به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی بوده اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: ‌حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ح

دستگیری 2 قاچاقچی چوب آلات جنگلی در خلخال

برچسب ها: منابع طبیعی ، کشف چوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.