استاندار اردبیل:

منابع مولدسازی برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی و زیرساختی هزینه می‌شود

استاندار اردبیل هدف از اجرای مطلوب مولدسازی در این استان را رفع کمبود در فضا‌های آموزشی، بیمارستانی و ساخت بزرگراه عنوان کرد.

سیدحامد عاملی در نشست با سرپرست سازمان خصوصی‌سازی ضمن تاکید بر افزیش سرعت مولدسازی دارایی‌های دولت اظهار کرد: منابع حاصل از مولدسازی در راستای جبران کمبود فضا‌های آموزشی و بیمارستانی و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل استفاده خواهد شد.

او گفت: چنانچه مولدسازی به شکل خوبی در استان اردبیل اجرا شود، می‌توانیم فقر فضای آموزشی و کمبود فضای بیمارستانی و نیز ساخت بزرگراه را از این طریق برطرف کنیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: لازم است سرعت فعالیت‌های مرتبط با موضوع مولدسازی در استان اردبیل افزایش یابد تا در سال جاری نتایج تلاش‌های انجام‌شده در این زمینه را مشاهده کنیم.

سازمان خصوصی‌سازی فرایند‌های مولدسازی را به استان‌ها تفویض کند

عاملی با اشاره به خبر در صدر قرار گرفتن استان اردبیل در رده‌بندی مولدسازی در کشور، ادامه داد: هدف ما نه لزوما اول شدن بلکه اجرای مولدسازی به بهترین نحو و با نتایج خوب است و چنانچه سازمان خصوصی‌سازی در زمینه مولدسازی، برنامه‌ای داشته باشد، حاضریم این برنامه‌ها را به‌صورت پایلوت در استان اجرا کنیم.

او بیان کرد: سازمان خصوصی‌سازی می‌تواند فرایند‌ها را به استان‌ها واگذار کند و خود ناظر بر انجام این فرایند‌ها شود چراکه واگذاری و تفویض فرایند‌ها به استان‌ها باعث می‌شود کار‌ها با سرعت بیشتری صورت گیرد و چنانچه این تفویض امور انجام نشود برای دولت عایدی نخواهد داشت.

اردبیل در رده اول اجرای مولدسازی قرار گرفت

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی کشور هم در این دیدار با بیان اینکه در جدیدترین رده‌بندی استان‌ها از نظر مولدسازی، استان اردبیل در رده اول این رده‌بندی قرار گرفته است، از تلاش‌های استاندار اردبیل و معاونان استاندار، مدیرکل اقتصادی و امور دارایی استان و کارگروه مولدسازی که توجه ویژه‌ای به موضوع مولدسازی دارند، قدردانی کرد.

ابراهیم بازیان با تاکید بر لزوم سرعت‌بخشی به مولدسازی در کشور گفت: سازمان خصوصی‌سازی به‌واسطه مرکز ملی مولدسازی این سازمان با تمامی قوا در خدمت استان است و باید در تعامل مشترک، تا پایان اردیبهشت مشکلات مولدسازی در استان اردبیل به‌طور کلی از بین برود.

او ادامه داد: ۲ نکته بسیار مهم باید در ادامه همکاری سازمان خصوصی‌سازی و استانداری اردبیل مورد توجه قرار گیرد، اول اینکه سرعت ارزش افزایی املاک در استان اردبیل کند نشود و دوم اینکه حضور میدانی سازمان خصوصی‌سازی و استانداری اردبیل در پیشبرد اهداف مولدسازی بیش از پیش حس شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.