ساخت ۸۳ کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: ۱۸ پروژه جدید مدرسه‌سازی با ۸۳ کلاس درس در مناطق مختلف این استان با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دولت لطفی، مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: پارسال ۱۷ پروژه با ۶۳ کلاس درس از محل مشارکت‌های مردمی و خیرین در این استان تحویل داده شد و امسال نیز ۱۸ پروژه با ۸۳ کلاس امسال از محل کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز با رشد ۳۰ درصدی در حال احداث است.

او با بیان اینکه آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان که برگزار شده نسبت به سال‌های گذشته رشد ۲۰ درصدی در اعتبارات داشته، افزود: هر سال اعتبارات ملی این اداره کل نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیر داشته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل اظهارداشت: ۳۰ درصد از مدارس دولتی استان با مشارکت خیرین احداث شده و افزایش مشارکت خیرین موجب حل بخشی از مشکل کمبود فضا‌های آموزشی شده است.

لطفی اهداف اداره کل نوسازی مدارس استان را برچیدن مدارس و پروژه‌های نیمه‌کاره در سال جاری دانست.

او همچنین با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نوسازی مدارس شروع شده از سال‌های گذشته در خلخال در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد، گفت: ۱۰ پروژه و طرح عمرانی نوسازی مدارس این شهرستان تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل اظهارداشت: احداث پنج پروژه مدرسه‌سازی در مناطق شهری و پنج پروژه فضای آموزشی در مناطق روستایی این شهرستان از سال‌های گذشته آغاز شده و برای تکمیل این پروژه‌ها ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

او همچنین امسال از شروع ساخت ۲ مدرسه در روستا‌های نمهیل از توابع بخش خورش‌رستم و گلوجه از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به فرسودگی ساختمان مدارس این روستا‌ها اجرای این پروژه‌ها در اولویت برنامه‌های اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار