خط تولید ام دی اف در کارخانه نئوپان خلخال راه اندازی می‌شود

مدیرعامل کارخانه نئوپان خلخال از برنامه ریزی برای راه اندازی خط تولید ام دی اف در این کارخانه خبر داد.

منصور نجفی در جریان بازدید آرش جعفری رئیس دادگستری و امام جمعه خلخال از این واحد تولیدی گفت: هم اکنون ۱۶۰ نفر در ۲ خط تولید ورق نئوپان معمولی و ورق نئوپان روکش‌دارو ملامینه مشغول به کار هستند.

او افزود: با بهره‌برداری از خط جدید در حال احداث تولید ام دی اف کارخانه نئوپان خلخال زمینه اشتغال مستقیم و پایدار ۸۰ نفر از جوانان منطقه فراهم می‌شود.

مدیرعامل کارخانه نئوپان خلخال اضافه کرد: طرح توسعه این کارخانه و راه‌اندازی خط تولید ام دی اف با هدف افزایش محصولات تولیدی کارخانه، رونق اقتصادی شهرستان و ایجاد اشتغال برای افراد جدید و با هزینه کرد یکهزارمیلیارد ریال در حال تکمیل بوده و این خط همزمان با هفته قوه قضاییه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

او گفت: با توجه به تولید روزانه ۵۰۰ متر مکعب ورق ام دی اف در این کارخانه، تامین مواد اولیه آن نیازمند توجه و همکاری همه مسئولین اجرایی و قضایی شهرستان در حمایت از تولید و اشتغال این واحد صنعتی بزرگ است.

رئیس دادگستری شهرستان خلخال هم در بازدید از این واحد تولیدی گفت: در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری کمیته حمایت قضایی از واحد‌های تولیدی شهرستان از صاحبان واحد‌هایی که با توسعه واحد صنعتی خود برای ایجاد اشتغال بیشتر و افزایش تولید اقدام می‌کنند، پشتیبانی و حمایت می‌کند.

آرش جعفری اضافه کرد: کارخانه نئوپان خلخال تنها کارخانه صنعتی اشتغالزا در جنوب استان اردبیل است که با راه‌اندازی خط تولید جدید ام دی اف گام بلندی برای اشتغال جوانان و افزایش تولید و توسعه اقتصادی منطقه برمی‌دارد.

او با اشاره به اینکه وعده‌های مسئولین مبنی بر پرداخت تسهیلات جهت کمک به راه اندازی خط جدید تولید ام‌دی‌اف کارخانه و حل مشکل تامین مواد اولیه کارخانه عملی نشده است، جهت هرگونه همکاری و حمایت قضایی ازاین واحد تولیدی و کمک به بهره‌برداری آن تا هفته قوه قضاییه امسال اعلام آمادگی کرد. در این بازدید که با حضور امام جمعه خلخال صورت گرفت

حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال نیز در این بازدید با اشاره به اینکه شهرستان خلخال غیر از کارخانه نوپان فاقد هرگونه کارخانه یا کارگاه صنعتی قابل توجه برای اشتغال به کار جوانان است، افزود: موارد مطرح شده از سوی مدیرعامل کارخانه نئوپان به ویژه تامین مواد اولیه باید مورد توجه مسئولین شهرستان قرار بگیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.