استاندار اردبیل:

فرمانداران بحث پیگیری جهش تولید را به صورت جدی ادامه دهند

استاندار اردبیل گفت: بحث انتخابات در همه شهرستان‌های استان به اتمام رسیده و فرمانداران باید بحث پیگیری جهش تولید و توسعه را همچنان به صورت جدی ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست با فرمانداران گفت: چندین واحد تولیدی و صنعتی راکد با پیگیری استانداری و فرمانداری‌ها به چرخه تولید بازگشته که علاوه بر فعال شدن مجوز توسعه نیز دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه سازمان صمت تمام واحد‌های راکد و فعال را احصا کرده است، افزود: این سازمان لیست واحد‌ها را در اختیار فرمانداران قرار می‌دهد تا با پیگیری مجدانه و مذاکره با مالکان این واحدها، در آینده نزدیک تعیین تکلیف شوند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مجموعه نئوپان خلخال با پیگیری‌های لازم از واحد راکد به واحد فعال تبدبل شده و عملیات اجرایی فاز دوم توسعه‌ای این واحد نیز آغاز شده، بیان کرد: علاوه بر آن کارخانه سیمان سال‌ها بلا تکلیف رها شده بود و خاطره بدی برای مردم ایجاد کرده است با پیگیری مستمر این واحد نیز تعیین تکلیف شده که به زودی فعال می‌شود.

بهنام جو افزود: خیلی از واحد‌های راکد دارای برق، گاز، آب و ساختمان هستند و هیچگونه بروکراسی جهت گرفتن مجوز‌های زیزساختی ندارند و تنها با کمی پیگیری و ارایه تسهیلات سرمایه در گردش می‌تواند با ایجاد اشتغال پایدار برای چند نفر مجددا به مدار تولید بر گردند.

او با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳درصد رشد در بخش صنعت اتفاق افتاده تصریح کرد: این همه پروژه در حوزه کشاورزی و گردشگری در حال احداث است و برخی نیز به بهره برداری رسیده است همه آن‌ها با هماهنگی فرمانداران اتفاق افتاده و در دل مردم امید ایجاد شده است.

استاندار اردبیل عنوان کرد: ما باید با گفتگو و پیگیری‌های مستمر مشکلات امروز را برای فردا نگذاریم و ثابت کنیم که دنبال فرد و ارایه خدمت به یک فرد نیستیم بلکه دنبال کار و خدپت به عموم هستیم و برای ما شخص مهم نیست بلکه کاری که آن شخص برای توسعه، تولید، اشتغال و خدمت انجام می‌دهد اهمیت بیشتری دارد.

بهنام جو ادامه داد: در سرنوشت و روند زندگی افراد در جامعه همه مسوولان باید احساس مسوولیت بکنند و جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همه ما مسوول هستیم باید جدی پیگیر مسایل باشیم.

او تصریح کرد: در بخش‌های مختلف عمرانی و آبی پروژه‌ها فعال هستند از جمله سد عمارت، سد گیوی، سد خدا افرین و راه‌های اصلی و مواصلاتی همه جبهه‌ها فعال هستند، اما باید بیشتر از این توان خود را جهت پیگیری واحد‌های دارای مشکل و موانع بگذاریم تا امید دیگری در دل مردم زنده شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.