تفاهمنامه همکاری در زمینه ترویج، نماز، قرآن و عترت در استان مرکزی امضاء شد.

امضاء تفاهمنامه همکاری ترویج، نماز، قرآن و عترت در استان مرکزی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مدیران کل آموزش و پرورش و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تفاهم نامه همکاری در خصوص آموزش، ترویج و برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز امضا کردند.

فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در این نشست ضمن برشمردن فعالیت‌های قرآنی، و اشاره به موفقیت‌های دانش آموزان و فرهنگیان فرهنگ عترت و نماز در مدارس استان را تبیین کرد.

فولادوند افزود: وظیفه خطیر آموزش و پرورش تربیت اسلامی و دینی در کنار آموزش و تدریس مبتنی بر آموزه‌های دینی و اسلامی و قرآنی است و باید همه دستگاه‌ها برای تحقق این هدف مشارکت کنند.

حجت الاسلام دلاوری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی هم در این نشست از رسالت اوقاف گفت و افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه دبیر خانه شورای عالی استان است و تربیت فرهنگ دینی، قرآنی و اسلامی با حضور مردم، والدین، مدرسه و خیرین و دستگاه‌های فرهنگی میسر خواهد شد.

دلاوری افزود:بودجه ترویج، آموزش و برگزاری محافل قرآنی نماز و عترت از محل‌های بلامانع و موقوفات تامین خواهد شد که اولویت سازمان اوقاف است.

انتهای پیام/ج

تفاهمنامه همکاری قرآنی آموزش و پرورش و اوقاف استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.