رئیس دانشگاه آزاد استان مرکزی خبرداد.

استقبال از مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه‌های آزاد استان مرکزی

رئیس دانشگاه آزاد استان مرکزی از استقبال دانشجویان و اساتید این دانشگاه از مسابقات قرآن و عترت خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛عباسعلی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان استقبال دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد استان مرکزی از مسابقات قرآن و عترت گفت: بیش از ۲هزارو۲۰۰ نفر از استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مرکزی در بیست و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت شرکت کردند.

حیدری افزود: این مسابقات سراسری در بخش دانشجویی شامل رشته‌های تفسیر قرآن کریم، آشنایی با زندگانی چهارده معصوم، زندگانی پیامبر اکرم (ص)، حفظ زیارت عاشورا و جامعه کبیره، ترجمه فارسی و انگلیسی قرآن کریم، احکام برادران و خواهران، آشنایی با مفاهیم نهج البالغه، نماز و در بخش استادان شامل رشته‌های تفسیر و ترجمه قرآن کریم و آشنایی با نهج البلاغه است.

وی اضافه کرد: مسابقات قرآن و عترت در واحد‌های استان مرکزی به صورت متمرکز همزمان با سراسر کشور برگزار شد و نفرات برتر به سی و چهارمین جشنوار ملی قرآن و عترت دانشجویان و استادان سراسر کشورکه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد راه می‌یابند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی شرکت دانشجویان در مسابقات قرآن و عترت را در گسترش فرهنگ اسلامی و دینی موثر دانست و ادامه داد: پس از اعلام نتایج در مراسمی از نفرات برگزیده این مسابقات تجلیل و تقدیر می‌شود.

استقبال از مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه‌های آزاد استان مرکزی


انتهای پیام/ج

شرکت بیش از ۲هزارو۲۰۰ نفر در مسابقات‌ی قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد استان مرکزی

برچسب ها: اخباردانشجویی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.