معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشت آزادگان بر جدیت آموزش سلامت در مدارس و انجام اقدامات راهبردی در این خصوص تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن حریزی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشت آزادگان در جلسه کارشناسان سلامت قطب ۷ که با حضور کارشناسان سلامت شهرستان های حمیدیه، باوی، هویزه و بستان به میزبانی سوسنگرد برگزار شد گفت: بحث سلامت دانش آموزان یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در مدارس مطرح می شود و مدرسه به عنوان یکی از ایفاگران نقش های مهم در حوزه سلامت به شمار می رود .

وی بهبود سلامت و تندرستی دانش آموزان را نیازمند اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشت و سلامت دانست و بیان داشت: اجرای دقیق این دستورالعمل ها و همچنین تبادل تجربه و اندیشه در این زمینه می تواند منجر به برداشتن گام های بلندی برای حفظ سلامت دانش آموزان شود .

حریزی اظهار کرد: پیشگیری از رفتارهای مخاطره آمیز سلامت در دانش آموزان باید با نظارت دقیق بر چگونگی اجرای فعالیت های بهداشت در مدارس انجام گیرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشت آزادگان در پایان ضمن بررسی تفاهم نامه اداره سلامت و تندرستی استان در حضور اعضا با اشاره به برگزاری مستمر جلسات اطلاع رسانی جهت رسیدن به سلامت کامل دانش آموز اذعان داشت: تمام هدف حوزه سلامت تامین بالاترین سطح سلامت است.

انتهای پیام/گ

لزوم آموزش بهداشت و سلامت به دانش آموزان

برچسب ها: آموزش و پرورش ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.