اجرای طرح تحول نظام سلامت در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طرح تحول نظام سلامت در مناطق مرزی و محروم اردبیل اجرا می‌شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قدرت اخوان‌اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بعد از ظهر امروز در اجرای طرح تحول نظام سلامت در اردبیل اظهار داشت:   طرح تحول نظام سلامت در مناطق مرزی و محروم اردبیل اجرا می‌شود که در قالب این طرح بسته‌های خدمات‌رسانی نیز به قشر محروم و کم‌برخوردار ارائه می‌شود.

وی با اشاره به این که تاسیس 18 کلینیک تخصصی و فوق تخصصی کمک بزرگی به اجرای این طرح کرده است بیان کرد: ویزیت مردم با هزینه کمتر از 5 هزار تومان یک طرح موفق در استان است که تا حد قابل توجهی در امر خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه قابل توجه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: نیروی استخدامی دانشگاه علوم پزشکی استان در حال حاضر به هشت هزار و 130 نفر افزایش یافته و در بحث توسعه زیرساخت‌ها به ویژه در زیرساخت‌های فوریت‌های پزشکی و اورژانسی به مرحله مورد انتظار و قابل توجه دست یافته‌ایم.

اخوان اکبری تصریح کرد: راه‌اندازی و فعالیت مراکز علمی و تخصصی، مراکز تحقیقات سرطان، مرکز رشد و فناوری و مرکز ناباروری و مراکز آموزش سلامت از برنامه‌هایی است که با جدیت و اهتمام ویژه به دنبال آن هستیم و سعی ما بر این است که بتوانیم در توسعه خدمات حوزه درمانی و پزشکی در استان موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/ع

ارائه بسته های خدمات‌رسانی به قشر محروم اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.