فرماندار شهرستان کارون آموزش سلامت را در راس همه آموزش ها دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه مجمع سلامت شهرستان کارون به ریاست معصومه خنفری، فرماندار این شهرستان و با حضور محمد صادق کریمی کیا، مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری، نوذر درستانی، معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سایر مسئولان شهرستانی در محل فرمانداری کارون برگزار گردید.

آموزش سلامت در راس همه آموزش ها است

در این جلسه معصومه خنفری، فرماندار کارون ضمن تاکید بر لزوم اولویت قرار دادن موضوع سلامت شهروندان اظهار داشت: آموزش سلامت در راس همه آموزش ها قرار دارد و ضروری است یک سری آموزش ها از قبیل مراقبت، پیشگیری و درمان در اولویت قرار داده شوند.

آموزش سلامت در راس همه آموزش ها است

وی افزود: پروژه های متعدد آب و فاضلاب علیرغم کمبود اعتبار و مشکلات اقتصادی در شهرستان آغاز شده و برخی بویژه در حوزه آب به بهره برداری رسیده و منجر به بهبود کمیت و کیفیت آب در شهرستان گردیده است.

آموزش سلامت در راس همه آموزش ها است
خنفری بیان کرد: شهرستان کارون در حوزه آب مشکلات عدیده ای داشت از جمله شهرک نور در قلب شهر کوت عبدالله و روبروی خیابان فرمانداری فاقد آب بود و مردم از چاه استفاده می کردند، همچنین روستاهای ام البنین(س) و کوی امام حسین(ع) و اسماعیلیه های ۱ و ۲ و ۳ و چمیان و اسلام آباد چمیان و مگطوع فاقد آب پاک و شبکه آب بودند که به یاری خدا مشکل آبرسانی همه این مناطق طی یکسال گذشته مرتفع و شهرستان کارون به عنوان اولین شهرستان در استان خوزستان است که تمام روستاها و مناطق شهری آن از نعمت آب بهره مند هستند.

آموزش سلامت در راس همه آموزش ها است

فرماندار شهرستان کارون اذعان داشت: با توجه به نگاه ویژه استاندار و حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تلاش های آبفای اهواز در خصوص تامین اعتبار پروژه ها ان شاءالله شاهد پیشرفت فیزیکی پروژه های احداث شبکه فاضلاب در کوت عبدالله، قلعه چنعان و سایر مناطق شهرستان کارون خواهیم بود.

آموزش سلامت در راس همه آموزش ها است

  محمد صادق کریمی کیا، مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری ضمن بیان تشکیل مجمع سلامت در استان به ریاست استاندار گفت: در حوزه بهداشت و سلامت کارهای خوبی انجام شده است و بایستی برنامه ریزی دقیق و مدون در این حوزه انجام گیرد و توجه نکردن به این امر به ویژه در حوزه توسعه شهری و اسکان، شهروندان را در معرض آسیب قرار خواهد داد.

انتهای پیام/گ

لزوم توجه به آموزش سلامت

برچسب ها: سلامت ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.