مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان گفت: کرمان استان حادثه خیزی است که با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی آن نیاز به آمادگی در مقابله با حوادث داریم.

شناخت و هدف گذاری دو اصل مهم در محرومیت زدایی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حمید شمس الدینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان با هدف افزایش تعامل و همکاری مشترک جمعیت هلال احمر و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان در زمینه محرومیت زدایی مددجویان پناهنده در کرمان با مدیرعامل جمعیت هلال احمر و معاون امور داوطلبان هلال احمر استان دیدار و گفتگو کرد.

شمس الدینی تفکر خدمت به دیگران را بسیار ارزشمند معرفی کرد و افزود: خدمات و فعالیت های هلال احمر جز سنت های حسنه هستند.
وی با اشاره به مهم ترین وظیفه جمعیت هلال احمر در امر امدادرسانی در حوادث و سوانح گفت: هلال احمر همیشه آماده برای خدمت به نیازمندان و آسیب دیدگان است.

وی به اقدامات موفق جمعیت هلال احمر استان در حوزه موقوفات اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای بسیار خوبی که از سوی خیرین صورت گرفته، اعتماد به جمعیت هلال احمر در زمینه وقف به این نهاد مردمی و عام المنفعه است.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در خصوص نحوه کمک به محرومین بیان کرد: شناخت و هدف گذاری دو اصل مهم در محرومیت زدایی است.

مدیرکل اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی در استان افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان مهم ترین حلقه اتصال بین پناهندگان و سازمان های مردم نهاد در حوزه بهداشت، درمان، آموزش، معیشتی، کسب مهارت های زندگی می تواند فعالیت های مهم و شاخص اجرا کند.

شمس الدینی با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر در تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها گفت: اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی در حوزه محرومیت زدایی در خصوص مهاجرین و پناهندگان در استان کرمان همکاری های لازم را با جمعیت هلال احمر استان خواهد داشت.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان امروز با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان دیدار کرد .

انتهای پیام/س

 

 هلال احمر به عنوان مهم ترین حلقه اتصال بین پناهندگان و سازمان های مردم نهاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار