رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بم گفت: مرکز جامع توانبخشی ویژه معلولین جسمی و حرکتی برای ارائه خدمات در منزل در این شهرستان و شهرستان‌های هم جوار راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد سیدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بم گفت: جمعیت هلال احمر بم با همکاری بهزیستی شهرستان موفق به اخذ مجوز مرکز جامع توانبخشی ویژه معلولین و ارائه خدمات در منزل جسمی و حرکتی شد.

سیدی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر شهرستان بم به یکی از مجهزترین مراکز فنی و ارتوپدی تبدیل شده است، افزود: در فاز جدید ارائه خدمات توانبخشی این مرکز به جامعه معلولین در شهرستان بم و شهرستان‌های هم جوار و استان سیستان و بلوچستان، معلولین دغدغه مراجعه به مرکز استان کرمان جهت دریافت خدمات فنی و ارتوپدی را نخواهند داشت.

وی هدف از راه اندازی این مرکز را کاهش هزینه‌های درمانی عنوان کرد و گفت: باتوجه به اینکه معلولین بخشی از جامعه هستند و می‌بایست از تمامی خدماتی که سایر افراد جامعه بهره مند می‌شوند، استفاده کنند؛ در همین راستا جهت رفاه حال این عزیزان مجوز ارائه خدمات در منزل معلولین جسمی حرکتی به مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر شهرستان بم داده شد .
انتهای پیام/ی

ارائه خدمت به معلولین جسمی حرکتی در خانه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار