معاون فنی اداره کل انتقال خون استان کرمان گفت: تعداد اهداکنندگان خون در فصل سرد کاهش یافته و از مردم خواست به منظور تامین نیاز‌های خونی استان کرمان نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مریم پورشریفی؛ معاون فنی اداره کل انتقال خون استان کرمان با اشاره به کاهش استقبال مردم از اهدای خون در فصل سرد سال، گفت: همواره در فصل سرما به علت سردی هوا و شیوع بیماری‌های تنفسی، آنفلوانزا و سرماخوردگی در تمام کشور شاهد کاهش تعداد اهداکنندگان خون مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه کاهش تعداد مراجعه کنندگان کاهش ذخایر خونی را به دنبال دارد، افزود: مردم همواره در طول سال به مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون ما را در تامین نیاز‌های خونی استان کرمان یاری داده اند و هم اکنون نیز نیازمند همراهی آن‌ها هستیم.

پورشریفی از مردم خواست که در فصل‌های سرد سال بیماران نیازمند خون را فراموش نکنند و گفت: خون جایگزین ندارند و تنها از طریق اهدای خون توسط مردم می‌توان نیاز‌های خونی را تامین کرد.

وی ادامه داد: از مردم می‌خواهیم با مراجعه به سازمان انتقال خون بیشتر از گذشته ما را برای تامین خون بیماران کمک کنند.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان کرمان یادآور شد: اهداکنندگان خون می‌توانند از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح تا هفت عصر با مراجعه به سازمان انتقال خون واقع در بلوار ۲۲ بهمن جنب شرکت گاز برای انجام این عمل خداپسندانه اقدام کنند.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر در حال تامین نیاز‌های خونی استان هستیم، افزود: مردم اهدای خون را به عنوان صدقه سلامتیشان مورد توجه قرار دهند.

پورشریفی یادآور شد: پایگاه انتقال خون مشتاق به دلیل قدمت زیاد ساختمان در حال بازسازی بوده و چندماهی است که فعال نیست.
انتهای پیام/ی

پایگاه انتقال خون میدان مشتاق در حال بازسازی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار