رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق گفت: بیش از ۸۰ تن کالای اساسی از سوی اتاق اصناف به بازار تزریق شده و کمبودی نداریم.

حسین طالعی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۸۰ تن از انواع کالا‌های اساسی شامل برنج، گوشت و شکر از طریق واحد صنفی در شهرستان توزیع شده است.

طالعی  در راستای نظارت از بازار‌های این شهرستان افزود: بحث نظارت بازار از سوی واحد بازرسی در واحد‌های صنفی در اتاق اصناف و در کمیسیون نظارت شهرستان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بازار تحت پایش این نهاد قرار دارد و از ابتدای سال جاری بیش از ۲هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق گفت:۱۱۵پرونده تخلف صنفی به اداره تعزیرات ارجاع شده است که حدود ۸۶۰میلیون ریال ارزش داشته است.

طالعی افزود: مهمترین موضوع بازار در شهرستان بافق تعداد کافی اجناس است و مواقعی که احساس شده جنسی در بازار کم بوده از سوی  اتاق اصناف به بازار تزریق شده و تا کنون کمبودی نداریم.

رئیس اتاق اصناف بافق گران بودن اجناس و گران فروشی را دو موضوع متفاوت دانست و گفت: برخی از فروشندگان اجناس خود را طبق قیمت درج شده می‌فروشند، اما برخی به علت تبلیغ از سود خود صرف نظر می‌کنند و کمتر از قیمت موجود جنس خود را می‌فروشند.

انتهای پیام/ی

بیش از ۸۰تن کالای اساسی در بافق توزیع شد

 

برچسب ها: اتاق اصناف ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار