رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی برای نوجوانان و جوانان در شهرستان اشکذر برگزار شده است.

پورقیومی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اعزام مربیان تخصصی به مدارس برای اجرای برنامه و پاسخ به شبهات جوانان و‌نوجوانان در این شهرستان انجام شده است.

او بیان کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر طرح دختران حاج قاسم ویژه دختران مستعد ۱۵ تا ۲۰ سال در این شهرستان اجرا شده است.

پورقیومی اظهار داشت: نوجوانان فعال در مساجد و کلاس‌های آموزش قرآن و‌ معارف نیز در شهرستان اشکذر تشویق و تقدیر شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: کلاس‌های مختلف معارفی و قرآنی، قصه گویی و خرد ورزی نیز به همت اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان برگزار شده است.

او بیان کرد: دو مورد نشست صمیمی روحانیون با نوجوانان و‌جوانان در محل مسجد مهدیه اشکذر و هنرستان نمونه خادمی مجومرد نیز در شهرستان اشکذر برگزار شده است.

پورقیومی اظهار داشت: مجوز برای فعالیت هیات‌های مذهبی شامل دانش آموزی هزار شهید دانش آموز، دانش آموزی اهل حرم دبستان ستارگان فردا و جوانان حضرت علی اکبر (ع) اشکذر صادر شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: مجوز برای فعالیت هیات‌های جوانان منتظران حضرت مهدی (مجومرد) و جوانان عاشقان بین الحرمین فیروزآباد نیز در این شهرستان صادر شده است.

او اظهار داشت: مشاوره رایگان در زمینه‌های دینی، اخلاقی، آموزشی و ... نیز به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر در این شهرستان ارائه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار