هشتمین جشنواره غذای‌های محلی و خانگی با حضور بیش از ۴۰ غرفه در هادیشهر بابلسر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حاجی آقاپور مسئول برگزاری جشنواره غذای‌های محلی و خانگی گفت: این بازارچه به همت کمیته بانوان شورای اسلامی هادیشهر، شهرداری و بخشداری و همکاری گروه کتابخوانی مادرانه، به مدت دو روز در ۴۰ غرفه و با مشارکت فعال بیش از ۱۰۰ نفر از فعالین اجتماعی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در این بازارچه بیش از ۳۰ نوع غذا‌های محلی و خانگی ارائه شده است، افزود: از جمله موارد قابل توجه در این بازارچه، نقش آفرینی فعالانه نوجوانان به عنوان فروشنده به منظور ترویج فرهنگ مشارکت و تمرین کار جمعی و نیرو سازی برای فعالیت‌های فرهنگی در آینده می‌باشد.

حاجی آقاپور گفت: در این جشنواره انواع غذا‌های محلی و خانگی شامل آش‌ها، ترشیجات، ساندویچ‌ها، کیک‌های خانگی، دسر‌ها، صنایع دستی و گل و گیاه جهت فروش عرضه شد.

وی با اشاره به اینکه این بازارچه در سال‌های اخیر با اهداف عام المنفعه برگزار شده است، افزود: درآمد حاصل از این بازارچه جهت تهیه کتب تربیتی و فرهنگی و دایره المعارف در کتابخانه‌های عمومی شهر و غنی کردن کتابخانه سیار گروه کتابخوانی مادرانه و کودکان نیازمند اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ م

برگزاری جشنواره‌ای با طعم غذای محلی در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار