معاون فرهنگی دادگستری کرمان گفت: مرحله مقدماتی ششمین دوره مسابقات قران کارکنان قوه قضائیه با حضور 209 نفر از کارکنان دستگاه قضائی برگزار شد.

مرحله مقدماتی ششمین دوره مسابقات قران قوه قضائیه برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس اسدی معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت : مسابقات این مرحله شامل رشته ها ی حفظ، قرائت، ترتیل، اذان(برادران)، مفاهیم وحفظ موضوعی قرآن کریم ویژه کارکنان دستگاه قضایی و خانواده آنان بوده است.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات بیش از 40 نفر از شرکت کنندگان در رشته ها ی حفظ، قرائت، ترتیل، اذان(برادران)، باهم به رقابت پرداختند، افزود : نتایج آن پس از بررسی و مشاهده فیلم متسابقین توسط معاونت فرهنگی قوه قضائیه از سوی هیئت داوران اعلام می گردد.

وی گفت : در مرحله مقدماتی کشوری در رشته های مفاهیم وحفظ موضوعی قرآن کریم که به صورت سراسری برگزار شد، نیز تعداد 169 نفر از کارکنان دستگاه قضایی استان باهم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام اسدی در پایان با بیان نقش بی بدیل قران در سعادت و تکامل انسان، افزود : قرآن دارای پیام حیات بخش برای انسان است و برگزاری این مسابقات و حضور کارکنان در آن موجبات ترویج فرهنگ قرانی و انس هرچه بیشتر آن عزیزان با این کتاب آسمانی خواهد بود.


انتهای پیام/س

 

ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان قوه قضائیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار