سرگرد یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از شکست عملیات نیرو‌های متجاوز و مورد حمایت ائتلاف سعودی در همه جبهه‌های نبرد خبر داد.

ناکامی ائتلاف سعودی در جبهه‌های مختلف یمنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در نشست خبری از شکست عملیات نیرو‌های متجاوز و مورد حمایت ائتلاف سعودی در همه جبهه‌های نبرد خبر داد.

وی گفت که متجاوزان و نیور‌های تحت امر ائتلاف سعودی از صبح سه‌شنبه حملاتی را در جبهه‌های «نهم، منطقه مرزی قباله باقم، البقع و رازح» علیه نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن آغاز کردند که با مقاومت این نیروها، اهداف متجاوزان محقق نشد.

سرگرد سریع افزود، طی ۲۴ ساعت گذشته، جنگنده‌های ائتلاف سعودی، بیش از ۵۰ بار مناطقی را در جبهه نهم بمباران کردند که تنها در کمتر از ۱۰ ساعت گذشته، ۲۵ بار این منطقه را هدف حملات خود قرار داده است.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد که در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته، نیرو‌های متجاوز متحمل خسارت‌های مالی و جانی شده است و حتی از انتقال اجساد کشته‌های خود عاجر مانده است.

او تشدید حملات ائتلاف سعودی همزمان با شروع گفتگو‌های یمن به میزبانی سوئد را نشانه عدم جدیت این ائتلاف برای تحقق صلح در یمن دانست و گفت که تبلیغات رسانه‌ای سعودی‌ها و اماراتی‌ها مبنی بر اینکه خواهان تحقق ثبات در یمن و توقف درگیری‌ها در این کشور هستند، «صرفا منحرف کردن اذهان» از واقعیت موجود است.

سرگرد سریع بار دیگر بر آمادگی هرچه بیشتر نیرو‌های ارتش و مردمی یمن بر مقابله با حملات ائتلاف سعودی تأکید کرد.

انتهای پیام/

شکست متجاوزان سعودی در جبهه‌های مختلف یمن

برچسب ها: یمن ، عربستان ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار