رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از وصول بالغ بر 15 میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار داشت: بیش از 15میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان اردبیل تا پایان آبان ماه سال 97 توسط سازمان صنعت معدن و تجارت استان وصول و به خزانه دولت واریز گردیده است.

وی افزود: در هشت ماهه ابتدایی سال 97 مبلغ 15 میلیارد و 853 میلیون و 952 هزار و 593  ریال بابت حقوق دولتی از بهره برداران معادن استان اردبیل وصول و به خزانه دولت واریز گردیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به همکاری خوب معدن کاران استان و تلاش مستمر همکاران سازمان، این مهم به سرانجام رسیده است که این امر نشان از تعامل و همکاری خوب بین معدن کاران استان و پرسنل و کارشناسان سازمان دارد.

عاملی در زمینه اکتشافات در سطح معادن استان اردبیل گفت: اکتشافات علمی و عمقی انجام شده  و در حال حاضر حفاری ها در عمق، جهت شناسایی رگه ها و ذخایر معدنی ادامه دارد و عملیات حفاری در عمق زمین و نقاط امید بخش حوزه های معدنی استان شناسایی شده و توسط شرکت های سرمایه گذار به بخش خصوصی واگذار گردیده است که در نقاط مختلف استان در حال حفاری گمانه ها و نمونه برداری می باشند.

وی  افزود:با توجه به گزارشات شرکت های سرمایه گذار در اکتشافات معدنی نتایج امید بخشی حاصل شده و امید است با ادامه عملیات اکتشافی و کسب نتایج امید بخش شاهد تحقق اهداف از پیش تعیین شده باشیم و کشف ذخایر جدید فلزی در آینده باعث رونق و توسعه اقتصادی استان گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در خصوص بهره بردای از معادن استان خاطر نشان کرد: با رعایت موارد ایمنی و فنی، تعامل با دستگاههای اجرایی مرتبط با امور معادن، وصول بموقع حقوق دولتی، ادامه مطالعات و عملیات اجرایی اکتشاف مناطق امید بخش و برداشت قانونی و اصولی طبق مجوزهای صادره، در حوزه معادن استان  و رعایت ایمنی کارگران شاغل در معادن سراسر استان اردبیل از جمله مسایل مهم و اساسی در زمینه امور معادن استان و صنایع معدنی است که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آن را با جدیت تمام پی گیری می نماید.

عاملی در خصوص میزان افزایش اشتغال در معادن استان اردبیل در آینده یادآور شد: تلاش برای رشد و پیشرفت فعالیت معدنی استان در آینده را بسیار امید وارکننده می دانیم و در صورت تحقق اهداف تعیین شده در حوزه معادن و صنایع معدنی استان شاهد افزایش درآمد معدن کاران و نیز افزایش وصول درآمد دولت از طریق دریافت حقوق دولتی در استان اردبیل خواهیم بود که این موضوع خود موجب ایجاد و گسترش اشتغال جدید و افزایش اشتغال در استان خواهد بود.

انتهای پیام/ح

افزایش اشتغال در معادن استان اردبیل

برچسب ها: معادن ، خزانه دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.