معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: اعضای صندوق اعتباری هنر، می‌توانند با ارائه طرح توجیهی از تسهیلات وام کم بهره استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  وحید محمدی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به حمایت صندوق اعتباری هنر از راه اندازی کسب و کار‌های فرهنگی و هنری به هنرمندان و هنر دوستانی که عضو صندوق اعتباری هنر و دارای مجوز از این اداره کل هستند، گفت: اعضای صندوق اعتباری هنر می‌توانند با ارائه طرح توجیهی از تسهیلات وام کم بهره استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ٢٥ نفر از طریق صندوق اعتباری هنر به بانک مهراقتصاد معرفی شده اند که از وام با بهره ٤ درصد استفاده کرده اند، افزود: از ماه تیر تاکنون، قریب ٢٥٠ نفر از اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تکمیلی سرمد بهره‌مند شدند.

محمدی درباره افزایش مبلغ کمک مستمری هنرمندان نیز گفت: طرح کمک مستمری به هنرمندانی که به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی قادر به تأمین هزینه‌های زندگی خود نیستند و از محل دیگری نیز مستمری دریافت نکنند، در حال انجام است که تاکنون ٥ نفر از هنرمندان واجد شرایط استان از این طرح برخودار گردیدند.
انتهای پیام /ی

طرح کمک و مستمری برای هنرمندان کرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار