فرزند مددجوی فهرجی با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال موفق به راه‌اندازی طرح مرغداری صنعتی و اشتغال به کار ۱۰ نفر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فرزند مددجوی فهرجی که با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال موفق به راه‌اندازی طرح مرغداری صنعتی در شهرستان فهرج شده است، توانسته است زمینه اشتغال ۱۰ نفر را به‌طور مستقیم و غیرمستقیم فراهم کند.

این کارآفرین موفق بابیان اینکه در سال ۹۰ به دلیل کهولت سن سرپرست خانواده و عدم توانایی وی در تأمین مخارج زندگی تحت حمایت کمیته امداد قرارگرفته‌اند، گفت: پس از تحت حمایت قرار گرفتن با توجه به اینکه مستمری کمیته امداد جوابگوی نیاز‌های وی و خانواده‌اش نبوده وی در مرغداری مشغول به کار می‌شود و پس از کسب مهارت و آموزش‌های لازم و همچنین با توجه به توانایی، علاقه و استعدادی که در انجام کار مرغداری داشته به واحد خودکفایی کمیته امداد فهرج مراجعه و با دریافت ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در سال ۹۶ اقدام به راه‌اندازی مرغداری صنعتی و پرورش جوجه مرغ می‌کند.

وی هم‌اکنون با سرمایه ۱۰۰ میلیون تومان و تولید و پرورش ۲۰ هزار قطعه جوجه طی دوره زمانی ۳۰ تا ۴۵ روزه ماهیانه بیش از سه میلیون تومان درآمد خالص کسب می‌کند.

فرزند این مددجو گفت: در صورت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه توانایی توسعه طرح خود را تا ظرفیت ۵۰ هزار قطعه جوجه را دارد و هم‌اکنون نیز با تلاش و پشتکار توانسته نیاز بازار مرغ در شهرستان‌های بم و فهرج را تأمین کند.

وی ضمن تشکر از مسئولان کمیته امداد، یکی از دلایل اصلی موفقیت طرح خود را حمایت‌ها، نظارت و همراهی امدادگران کمیته امداد اعلام و بیان کرد: با درآمدی که از طریق اجرای این طرح کسب کرده توانسته‌ام علاوه بر تأمین مخارج خود مخارج دیگر اعضای خانواده را تأمین کند و به خودکفایی برسد.

این کارآفرین موفق به مشکلات خود و خانواده‌اش قبل از اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: قبل از اجرای این طرح به دلیل درآمد اندکی که از طریق کارگری کسب می‌کردم ازلحاظ مالی زیرخط فقر بودیم و به‌سختی زندگی می‌گذراندیم و خوشبختانه با اجرای این طرح خیلی از مشکلات زندگی‌مان برطرف شده و اجرای این طرح تأثیر خیلی مثبتی روی زندگی‌مان گذاشته و هم‌اکنون به لطف پروردگار و حمایت‌های کمیته امداد خانواده‌ام هیچ مشکل مالی و روحی ندارند.
انتهای پیام/ی

خودکفایی به کمک کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار