یک شرکت نوپا در کالیفرنیا به نام Bear Flight Robotics در حال بهبود یک کیت جدید برای تبدیل تراکتورهای معمولی به خودران است.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک تراکتور بدون راننده در واقع یک ماشین مزرعه مستقل است که برای انجام عملیات شخم زدن و سایر وظایف کشاورزی، تلاش می‌کند. این تراکتور، بدون راننده در نظر گرفته می‌شود، زیرا بدون حضور یک انسان در داخل تراکتور می‌تواند کار خود را انجام دهد.

مانند دیگر وسایل نقلیه بدون راننده، این خودروها برنامه‌ریزی شده‌اند تا به طور مستقل موقعیت خود را بدانند، در زمان انجام وظایف خود تصمیم‌گیری کنند و از موانع مانند افراد، حیوانات یا اشیا گذر کنند. ایده تراکتور بدون راننده در اوایل سال 1940 در دنیا تکنولوژی شکل گرفت اما در چند سال گذشته واقعاً پیشرفت کرده است. تراکتورها از جی‌پی‌اس و سایر تکنولوژی‌های بی‌سیم استفاده می‌کنند تا مسیر خود را در مزرعه بدون نیاز به راننده پیدا کنند.

یک استارت‌آپ در کالیفرنیا به نام Bear Flight Robotics در حال توسعه یک کیت اتوماسیون است که تراکتورهای معمولی را به وسایل نقلیه بدون راننده تبدیل می‌کند.

این تراکتور برای حرکت به راننده نیازی ندارد. این خودرو می‌تواند به طور بی‌نقص و پیوسته از راه‌های یک باغ گذر کند. جالب‌ترین نکته این تراکتور خودران این است که می‌تواند با وجود پوشش گیاهی زیاد و بدون جی‌پی‌اس نیز به کار خود ادامه دهد.

یک استارت‌آپ کالیفرنیایی به نام Bear Flight Robotics در حال توسعه این تراکتور بدون راننده است. این شرکت نوپا با طراحی یک کیت خودکار که می‌تواند هر تراکتور معمولی را به یک تراکتور خودران تغییر دهد، در حال توسعه این تکنولوژی مفید هستند. توسط این تکنولوژی کشاورزان می‌توانند به راحتی از راه دور زمین زراعی خود را کنترل کنند.

این دستگاه به این هدف ساخته شده‌ که بتواند هزینه‌های کشاورزی را پایین بیاورد. این تراکتورهای خودران می‌توانند راندمان محصولات کشاورزی را با وجود کمبود کارگر بالا ببرند.

در ادامه فیلمی از این تراکتور را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

تراکتور بدون راننده

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.