پلیس دبی پیشرفته‌ترین خودرو پلیس جهان را به‌ کار می‌گیرد +فیلم

پلیس دبی در نظر دارد تا خودرو شاسی بلند و فوق پیشرفته غیاث (Giath) را که از امکانات ویژه‌ای برخوردار است به زودی برای تقویت نیروی امنیتی خود به کار بگیرد.

پلیس دبی پیشرفته‌ترین خودرو پلیس جهان را به‌کارگیری می‌کند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروی پلیس دبی تصمیم دارد پیشرفته‌ترین خودرو شاسی‌بلند پلیس جهان را که مجهز به موتور بوگاتی ویرون می‌باشد را در گشت‌زنی‌های خود به کار بگیرد.

پلیس دبی با داشتن مجموعه‌ای خاص از خودروهای پیشرفته علاقه زیادی به اضافه نمودن خودرو فوق پیشرفته Hoverbike S3 به مجموعه اتومبیل‌های نیروی انتظامی این شهر دارد. این خودرو پیشرفته که غیاث(Giath) نام دارد دارای امکانات و مشخصات بسیار ویژه‌ای است.

غیاث علاوه بر بهره‌گیری از موتور قدرتمند بوگاتی ویرون، یک خودرو هوشمند و دارای قابلیت تشخیص چهره است. آژانس خبری دبی با تمجید از این خودرو آن را پیشرفته‌ترین وسیله نقلیه پلیس جهان دانست. تولیدکنندگان این خودرو آن را با ایدئولوژی حفظ شهری امن طراحی کرده‌اند. غیاث می‌تواند وسیله‌نقلیه ردیابی شده توسط پلیس را تعقیب و شناسایی کند و در تمام مدت به صورت آنلاین با استفاده از سیستم ارتباطی پیچیده‌ای با مرکز فرماندهی پلیس در ارتباط باشد.

داشبورد غیاث پر از صفحه‌های نمایش لمسی و دیجیتال است و به همین دلیل برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها و حفظ ارتباط با مرکز پلیس یکی از سرنشینان صندلی جلو خودرو باید بر عملکرد سیستم‌ها نظارت کند. پلیس دبی و سازندگان غیاث اطلاعات دقیقی از چگونگی عملکرد و جزییات فنی آن فاش نکرده‌اند. یک شرکت تامین امنیت رایانه‌ در ابوظبی سیستم‌های پیشرفته پردازنده قدرتمند این خودرو را تامین کرده است.

فضای داخلی غیاث بسیار زیاد می‌باشد که علاوه بر تامین فضای کافی برای سرنشینان یادآور خودروهایی مانند شورولت تاهو و شورولت سابربن است. درب های این خودرو مخالف یکدیگر باز می‌شود که نشان دهنده طراحی بسیار خاص و درو از انتظار برای خودروی متعلق به پلیس است.

در ادامه فیلمی مربوط به این خودرو را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: چراغ‌های جدید مرسدس بنز با شما صحبت می‌کند! +تصاویر


انتهای پیام/

غیاث، پیشرفته‌ترین خودرو پلیس جهان

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار