ایسوس گوشی جدید خود را ۱۱ دسامبر معرفی می‌کند

ایسوس در صفحه توئیتر شعبه هند خود اعلام کرد که Zenfone Max Pro M2 را ۱۱ دسامبر در کشور هند رونمایی خواهد کرد.

ایسوس گوشی جدید خود را ۱۱ دسامبر معرفی می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از این خبرهایی از تاریخ احتمالی رونمایی از گوشی‌های میان رده جدید ایسوس و تصاویری از رندرهای این گوشی‌ها در فضای مجازی فاش شده بود اما به تازگی، حساب کاربری هند این شرکت در توئیتر توئیتی به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد ایسوس قصد دارد Zenfone Max Pro M2 را در تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) و در کشور هند به صورت رسمی رونمایی کند. علاوه بر این، مشخص شده است که گوشی جدید ایسوس، Zenfone Max Pro M2 قرار است تنها از طریق فروشگاه Flipkart فروخته خواهد شد.

اما این تنها خبری نبود که همراه با این پست مشخص شد، توئیت شرکت ایسوس یک تیزر جدید از این گوشی را شامل می‌شود که ویدئویی کوتاه از Zenfone Max Pro M2 نمایش داده می‌شود. در این ویدئوی کوتاه نیمه بالایی این گوشی هوشمند میان رده مشخص است که نشان می‌دهد این گوشی دقیقا همان چیزی است که رندرهای آن مشخص کرده بودند. این ویدئوی کوتاه همچنین تأیید می‌کند که جنس شیشه محافظ این گوشی Gorilla Glass 6 است. حالا تنها چیزی که باید منتظر آن باشیم روز رونمایی از این گوشی خواهد بود چرا که دیگر چیزی برای اضافه کردن به این گوشی باقی نمانده است.

در ادامه، می‌توانید تیزری را مشاهده کنید که شرکت ایسوس در حاسب کاربری کشور هند خود به اشتراک گذاشته است.

گفتنی است، پیش از این مشخص شده بود که ایسوس قول داده که Zenfone Max Pro M2 یک گوشی گیمینگ باشد که دارای یک تراشه بسیار قوی است و در هنگام اجرای بازی اصلا کم نخواهد آورد. این گوشی چنان بزرگنمایی شده است که ایسوس حتی از هشتگ نسل بعدی گیمنیگ (#NextGenerationGaming) استفاده کرده است. شاید این گوشی قدرتمندتر از دیگر گوشی‌های گیمینگ باشد که توسط شیائومی و هوآوی معرفی شده‌اند. ایسوس برای گرفتن سلفی‌های بهتر در شب، یک فلش LED در کنار لنز جلویی این گوشی در نظر گرفته است.

Zenfone Max Pro M2 در تاریخ 20 آذر به صورت رسمی رونمایی می‌شود و گفته می‌شود اندروید آن به صورت ثابت روی آن ریخته شده و آپدیت نخواهد شد و اندروید One روی آن نصب نشده است.


بیشتر بخوانید: ایسوس تاریخ رسمی معرفی گوشی جدید خود را اعلام کرد


انتهای پیام/

ایسوس Zenfone Max Pro M2 در تاریخ 11 دسامبر در هند رونمایی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار