تصاویر واقعی پرچمدار بعدی ایسوس در فضای مجازی رؤیت شد

ویدئویی واقعی از گوشی پرچمدار بعدی ایسوس، ZenFone 6 در فضای مجازی دیده شده که این گوشی را با یک ناچ عجیب نشان می‌دهد.

تصاویر واقعی پرچمدار بعدی ایسوس در فضای مجازی رؤیت شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت زیادی است که از کمپانی ایسوس خبر می‌رسد که این شرکت قصد دارد پرچمدار بعدی خود به نام ZenFone 6 را معرفی کند. تا به حال رندرهایی از این گوشی ساخته شده‌اند که ظاهر احتمالی آن را مشخص کرده‌اند. تصاویر جدیدی از ایسوس ZenFone 6 در وبسایتی ایتالیایی بارگذاری شده است. این طراحی که گفته می‌شود، طرح نهایی پرچمدار آینده ایسوس است، این گوشی را با یکی از ظاهرهایی که از رندرهای لو رفته ZenFone 6 منتشر شده بود، نشان می‌دهد. این همچنین بدان معنا است که طراحان ایسوس متقاعد شده‌اند که در نظر گرفتن بریدگی کوچک بالای صفحه در گوشه سمت راست صفحه نمایش این گوشی ظاهر خوبی را در آن ایجاد می‌کند.

با نگاهی نزدیکتر به این گوشی، متوجه خواهید شد که تنها فاکتورهایی که با ناچ قطره‌ای این صفحه نمایش از بقیه فاکتورها جدا شده‌اند، نشان دهنده باقی مانده شارژ باتری و سیگنال شبکه است. این یک انتخاب غیرعادی برای طراحی ZenFone 6 است که چشم هر کسی را بیشتر از ناچ‌های عادی در وسط صفحه می‌گیرد.

دیگر مشخصات ظاهری شامل دوربین پشتی سه‌گانه است که زیر آن یک حسگر اثر انگشت وجود دارد. احتمال دارد که ایسوس این گوشی هوشمند را در کنگره جهانی موبایل فوریه سال آینده در شهر بارسلونای اسپانیه رونمایی کند. در این کنگره مشخصات بیشتری را در کنار دلیل انتخاب این ناچ غیرعادی را برای ZenFone 6 خواهیم فهمید.

در ادامه می‌توانید ویدئویی را مشاهده کنید که  ایسوس ZenFone 6 را از فاصله نزدیک نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید: سامسونگ در حال آماده‌سازی یک گوشی گیمینگ است


انتهای پیام/

تصاویر حقیقی جدیدی از ایسوس ZenFone 6 فاش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار