گوشی ZenFone 5z ایسوس به‌روزرسانی ویژه‌ای دریافت می‌کند

شرکت ایسوس آپدیت ویژه ای برای گوشی هوشمند ZenFone 5z تدارک دیده است.

گوشی ZenFone 5z ایسوس به‌روزرسانی ویژه‌ای دریافت می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نظر می‌رسید مسئولان شرکت ایسوس به سختی در حال تلاش هستند تا آپدیت جدید و بسیار مهمی برای گوشی هوشمند ZenFone 5z ارائه کنند.

این آپدیت قرار است تا پایان ماه آگوست سال جاری برای تمامی نسخه‌های ZenFone 5z منتشر شود و به زودی تمامی کاربران این گوشی نوتیفیکیشن آپدیت نرم افزاری خود را دریافت خواهند کرد.

یکی از آپدیت‌های مهمی که گوشی ZenFone 5z دریافت می‌کند، " Lift-to-Wake " نام دارد. با تجهیز به این به روزرسانی، زمانی که کاربر گوشی را از یک سطح برمیدارد و یا آن را از جیب خود خارج می‌کند، قابلیت تشخیص چهره به صورت اتوماتیک فعال می‌شود و کاربر می‌تواند بدون ضربه زدن به هیچ دکمه ای گوشی خود را قفل گشایی کرده و از آن استفاده نماید.

از دیگر به روز رسانی هایی که گوشی هوشمند ZenFone 5z دریافت می‌کند نیز می‌توان به قابلیت‌های جدید دوربین فیلمبرداری و عکسبرداری آن اشاره کرد. پس از اینکه کاربران ZenFone 5z گوشی خود را آپدیت کنند، دوربین این گوشی طیف رنگ و میزان روشنایی را بهتر از گذشته تشخیص خواهد داد و در نتیجه تاثیر بسزایی در ثبت تصاویر با کیفیت تر دارد.


بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم


انتهای پیام/

به روزرسانی جدید گوشی ZenFone 5z ایسوس ویژگی های جدیدی به همراه دارد

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار