کمپانی ایسوس برنامه‌ریزی کرده است تا محصولات جدید خود را طی مراسمی در هند در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) برگزار کند.

ایسوس محصولات خود را 25 مهر در هند معرفی خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه اکتبر ماه میلادی شلوغی در حوزه فناوری است و این ماه تازه آغاز شده است. خیلی از افراد این ماه را با نام «Techtober» یاد می‌کنند. در صورتی که همه ما تصور می‌کردیم دیگر شرکتی باقی نمانده که برای معرفی محصولات جدید و گوشی‌های خود برنامه‌ریزی نکرده باشد، مشخص شد که ایسوس برای اعلام برنامه خود قصد غافلگیر کردن طرفداران خود را داشته است. این کمپانی تایوانی به تازگی دعوتنامه‌های خود را برای اهل رسانه فناوری ارسال کرده است. ایسوس قرار است در تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) در شهر دهلی هند مراسم رونمایی از گوشی‌های جدید خود را برگزار کند.

این گونه که از پوستر مشخص است، مراسم ایسوس در هند ساعت 12:30 بعد از ظهر به وقت محلی دهلی برگزار خواهد شد. کمپانی ایسوس گوشی‌های محبوب خود، Zenfone 5z و Zenfone Max Pro را روانه بازار هند کرده و گوشی‌هایی که در این مراسم معرفی خواهد کرد، کاملا ومتفاوت خواهند بود. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که شرکت تایوانی محصولات جدیدی را برای مشتریان هندی خود در نظر گرفته است. علاوه بر این، پوستر منتشر شده ایسوس به نکته‌ای درباره گیمینگ اشاره نکرده است در نتیجه ROG Phone هم از لیست پیش‌بینی ما خارج می‌شود.

ایسوس محصولات خود را ۲۵ مهر در هند معرفی خواهد کرد

بر اساس گفته‌های یک منبع آگاه، ایسوس قصد دارد در این مراسم دو گوشی را معرفی کند. این گزارش نشان می‌دهد این کمپانی تایوانی قصد دارد تولید Zenfone Max Pro را با دو محصول دیگر ادامه دهد؛ یک مدل معمولی و یک مدل اقتصادی با نام Lite. همچنین، هر دو دستگاه با قیمت کمتر از 162 دلار به فروش خواهند رسید که قرار است با گوشی‌های قیمت پایینی که کمپانی‌های چینی اوپو و شیائومی معرفی می‌کنند، رقابت کند.

این منبع آگاه همچنین عنوان کرده است که هر دو دستگاه با پردازنده‌های ساخت شرکت کوآلکام سری 400 Snapdragon تولید شده‌اند. این مشخصات (Zenfone Max (M1 را یادآور می‌شود که مشخصاتی شبیه این گوشی‌ها را داشته است و در هند رونمایی شد. این احتمال وجود دارد که M1 همان استانداردهای Max را داشته باشد.

ایسوس محصولات خود را ۲۵ مهر در هند معرفی خواهد کرد

هر اتفاقی که بخواهد برای خط تولید گوشی‌های هوشمند ایسوس رخ دهد، در 25 مهر مشخص خواهد شد پس بهتر است منتظر آن روز بمانیم تا به صورت رسمی از اخبار این شرکت آگاه شویم.

بیشتر بخوانید: گوشی ZenFone 5z ایسوس به‌روزرسانی ویژه‌ای دریافت می‌کند


انتهای پیام/

ایسوس محصولات خود را 25 مهر معرفی می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار