کانسپت‌های الکتریکی نیسان و اینفینیتی در دیترویت معرفی می‌شوند +تصاویر

نیسان از نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۱۹ برای معرفی Maxima و Murano استفاده کرد، اما این دو خودرو تنها مواردی نبودند که شرکت نیسان باید از آن‌ها رونمایی می‌کرد.

کانسپت‌های الکتریکی نیسان و اینفینیتی در دیترویت معرفی می‌شوند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان کنفرانس مطبوعاتی این خودروساز محبوب، نیسان، معاون رئیس بخش طراحی جهانی تایید کرد که این شرکت یک کانپست جدید از خودرو الکتریکی را در نمایشگاه بین المللی خودروهای آمریکای شمالی در ژانویه معرفی خواهد کرد. آلفونسو آلبیاسا درباره این مدل اطلاعات زیادی فاش نکرد، اما اشاره کرد که " دنیای جدیدی را در طراحی و عملکرد نیسان ایجاد می‌کند".

اطلاعات کم دیگری نیز در مورد این کانسپت به دست آمده است، اما نیسان کانسپت IMX الکتریکی را در نمایشگاه 2017 توکیو معرفی کرده است. چند ماه بعد، این خودروساز کانسپت IMx Kuro را در نمایشگاه Motor Show ژنو 2018 به نمایش درآورد. هر دو این محصولات دارای موتور الکتریکی بودند که مجموع تولید قدرت آنان 429 اسب بخار (320 کیلو وات 435 اسب بخار) و 516 پوند فوت (700 نانومتر) گشتاور بود.

هنوز مشخص نیست که آخرین کانسپت نیز یک کراس‌اور باشد، اما احتمال این که باشد قوی است، حتی اگر نیسان به سدان متعهد باشد.

کانسپت‌های الکتریکی نیسان و اینفینیتی در دیترویت معرفی می‌شوند +تصاویر

صرف نظر از این که این کانسپت چه طراحی را برای خود بر می‌گزیند، تنها وسیله الکتریکی در نمایشگاه Motor City نخواهد بود. در مصاحبه‌ای با البایسا، او نیز تأیید کرد Infiniti از نمایشگاه بین المللی خودروهای آمریکای شمالی برای معرفی یک مفهوم الکتریکی استفاده خواهد کرد.

آخرین کانسپت Infiniti، ظاهرا بر اساس مفهوم الهام بخش Q که در دیترویت در اوایل سال جاری عرضه شد، تولید می‌شود. این نشان می‌دهد که مدلی که قرار است در آینده ببینیم می‌تواند یک طراحی شبیه به این مدل کانسپت‌ها باشد.

جزئیات زیادی از این کانسپت به صورت راز باقی مانده است، اما Albaisa گفت که هر دو کانسپت با استفاده از یک بسته باتری جدید که از واحدهای موجود نازک‌تر است و تراکم انرژی بیشتری دارد، ساخته خواهند شد.


بیشتر بخوانید:نسل جدید ون‌های میتسوبیشی رونمایی شد +تصاویر


انتهای پیام/

کانسپت‌های جدید نیسان و اینفینیتی

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار