یک منبع آگاه روس اعلام کرد بحرین به خرید خودرو‌های لوکس «آوروس Aurus» ساخت روسیه علاقمند است.

خودروی لیموزین پوتین در فهرست خرید بحرینی‌هابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع آگاه روس گفت بحرین به خرید خودروهای لوکس «آوروس Aurus » ساخت روسیه علاقمند است.

این منبع آگاه در این باره گفت: "در پی معرفی خودروهای آوروس، پیغام‌هایی را از کشورهای مختلف مبنی بر علاقمندی به خرید این نوع خودروهای لیموزین دریافت کردیم. بحرین نیز از جمله این کشورها است. اما با توجه به آنکه تولید انبوه خودروهای آوروس هنوز آغاز نشده است، تنها تعداد معدودی از آنها در دسترس است. تولید عمده این خودروها در آینده محقق خواهد شد." خودروهای لوکس آوروس بخشی از مجموعه خودروهای «کورتژ Kortezh» شمرده می‌شوند.

خودروی لیموزین آوروس مدل «سنات» نخستین بار در ماه مه و توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه رونمایی شد. از این خودرو به عنوان خودروی رسمی رئیس‌جمهور روسیه استفاده می‌شود. پوتین همچنین این خودروی جدید را در معرض نمایش همتایان خارجی خود قرار داده است. وی این خودرو لیموزین را به شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد امارات متحده عربی و همچنین عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر نشان داده است.

هدف طرح خودروهای «کورتژ» تولید خودروهای لوکس برای مقامات عالی کشورها است. خودروهای آوروس قرار است در اوایل سال 2019 برای فروش در اختیار عموم قرار بگیرند. بهای خرده‌فروشی این خودروها از رقم 10 میلیون روبل (برابر با 147 هزار دلار) آغاز خواهد شد.

همچنین بر اساس اعلام دنیس مانتوروف، وزیر صنایع و تجارت روسیه، صادرات خودروهای طرح کورتژ احتمالا از سال 2020 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار