ابراتومبیل شرکت مک لارن به لطف بسته به روز رسانی شرکت Novitec افزایش قدرت چشمگیری داشته است.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابرخودرو مکلارن 720 S در سال 2017 تولید شده و یکی از قدرتمندترین اتومبیل‌های حال حاضر در دنیا است. اما این موضوع باعث نشد تا شرکت Novitec سراغ این اتومبیل نرود. با اصلاحاتی که این شرکت روی 720 S انجام داده این مدل را به چیزی فراتر از یک سوپراتومبیل تبدیل کرده است. بسته ارتقاء این شرکت برای  720 S کوپه نسبت به بسته ارائه شده‌ چند ماه پیش تغییراتی اساسی‌تر به مدل استاندارد وارد می‌کند.

تغییرات از بدنه آغاز می‌شود، بدنه در جلو 60 میلی‌متر و از عقب 130 میلی‌متر عریض‌تر شده و با تنظیمات سیستم تعلیق، 35 میلی‌متر از ارتفاع اتومبیل کم شده است. پایین آمدن ارتفاع و عریض‌تر شدن بدنه باعث می‌شود در سرعت بالا، هوا شکافته شود و فشار وارد شده به بدنه کاهش یابد.

رنگ ناآشنا‌ی استفاده شده در این مدل در نقاطی مانند کلاهک آینه‌های کناری و بال عقب توسط فیبر کربن پوشیده شده که زیبایی خاصی به ظاهر نسبتا عجیب این اتومبیل داده است. یکی از ملزمات سوپراتومبیلی سریع با ظاهری خشن و جذاب مانند مک‌لارن 720 S یک صدای ترسناک است. با اگزوز جدید Novitec این امر محقق می‌شود، طبق ویدئوی منتشر شده از مدل جدید این اتومبیل، صدای اگزوز به اندازه‌ کافی بلند و درخور این ابرخودرو است.

اما مهم‌ترین بخش تغییرات فنی موتور است، مدل اصلی 720 S دارای موتور دوگانه توروبو شارژ 4.0 لیتری به همراه 8 سیلندر است، موتور مدل اصلاح شده هم همین ویژگی‌ها را دارد اما خروجی قدرت متفاوت است، مدل استاندارد 710 اسب‌بخار نیرو به همراه 770نیوتون-متر گشتاور تولید می‌کند در حالی که مدل اصلاح شده دارای قدرت 795 اسب‌بخار (افزایش 85 اسب‌بخار) و 878 نیوتن-متر (افزایش 105 نیوتن-متر) گشتاور است. همچنین این اتومبیل صفر تا صد را در 2.9 ثانیه طی می‌کند که با ارتقاء انجام شده به 2.7 ثانیه کاهش یافته است.

برنامه شرکت Novitec آن است که مدل 720 S را بر پایه طرح انحصاری خود "N-Largo" حفظ کند. طبق اعلام این شرکت تنها 15 دستگاه 720 S ارتقاء خواهد یافت و به نوعی این اتومبیل ارتقاء یافته بسیار نایاب خواهد بود. تصاویر این ابراتومبیل در ادامه قابل مشاهده است:

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری


بیشتر بخوانید: گوشی پرچمدار دهمین سالگرد سری Galaxy شش دوربین دارد 


انتهای پیام/

افزایش 80 اسب‌بخار به قدرت موتور اتومبیل مک‌لارن 720 S با بسته به‌روز رسانی شرکت Novitec

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.