تصاویر و مشخصات فنی Asus Zenfone Max M2,M2 Pro فراتر از حد تصور کاربران می‌باشد و عاشقان ایسوس برای به بازار آمدن این دو گوشی لحظه شماری می‌کنند.

مشخصات و تصاویر دو پرچمدار جدید ایسوس فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چند هفته گذشته تصاویر و اطلاعات جدیدی در مورد دو گوشی Zenfone Max M2 و M2 Pro ایسوس فاش شده است ولی گزارشات جدید حاکی از آن است که این گوشی فراتر از حد انتظار طرفداران ایسوس می‌باشد.

طبق اطلاعات به تازگی منتشر شده لبه جلویی این دو گوشی باریک‌تر از تصورات قبلی است. رویه پشتی M2 فلزی در حالی که رویه پشتی M2 Pro به حالت ساندویچ شیشه‌ای می‌باشد. گوشی M2 دارای پردازنده اسنپ‌دراگون 636 است در حالی که M2 Pro پردازنده اسنپ‌دراگون 660 را در خود جای داده است.

ظرفیت رم هر دو گوشی 4 گیگابایت و اندازه صفحه نمایش نیز در هر دو 2340*1080 است. با وجود درز مشخصات زیادی از این دو گوشی و‌یژگی‌ها و کیفیت دوربین M2 هنوز ناشناخته است ولی در M2 Pro دوربین اصلی 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل است. ظرفیت باتری هر دو گوشی جدید ایسوس معمایی است که هنوز فاش نشده ولی انتظار می‌رود باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر برای پرچمداران آینده ایسوس تعبیه شود.

مشخصات و تصاویر دو پرچمدار جدید ایسوس فاش شد


بیشتر بخوانید: ایسوس تاریخ رسمی معرفی گوشی جدید خود را اعلام کرد


انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار