۱۳ هزار خانوار در مناطق محروم از خدمات کمیته امداد مازندران بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ناصر اسکندری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: ۱۳ هزار  خانوار زیرپوشش کمیته امداد در مناطق محروم استان ساکن هستند و در ۶ ماهه نخست امسال در بخش‌های مختلف ۲۱ میلیارد و ۸۷۴ میلیون تومان خدمات به آن‌ها ارائه شد.

وی افزود: کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشتی، پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی، ارائه خدمات حقوقی، پرداخت وام اشتغال، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن، برگزاری اردو‌های زیارتی از خدماتی است که به مددجویان ساکن در مناطق محروم مازندران ارائه می‌شود.

اسکندری با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان مناطق محروم گفت: به ۱۴۴ مددجوی ساکن در این مناطق وام اشتغال به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعطا شد.

وی افزود: ارائه طرح‌های اشتغال به مددجویان این مناطق در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدماتی بوده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به خدمات عمرانی به مددجویان مناطق محروم گفت: ۱۳۳ واحد مسکن مددجویی در شش ماهه نخست امسال با هزینه‌ای به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان تعمیر، تکمیل و باز سازی شده است.

اسکندری با اشاره به پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان مناطق محروم افزود: ۴۳۱ مددجو از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

وی گفت: ۷۸ هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد ۱۳ هزار خانوار در مناطق محروم استان ساکن هستند.

انتهای پیام/ م

بهره مندی ۱۳ هزار خانوار در مناطق محروم از خدمات کمیته امداد مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار