جدیدترین نقشه حملات تروریستی جهانی از سال ۲۰۱۲ تاکنون را در این خبر مشاهده می‌کنید.

حملات تروریستی جهانی از سال ۲۰۱۲ تا کنون+ نقشهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حملات تروریست‌ها در قالب فعالیت گروهک‌های تروریستی، رعب و وحشت عجیب و ترسناکی را در بین مردم هر جامعه‌ای ایجاد می‌کند و آرامش آن را بر هم می‌زند.

در طول سال‌های اخیر تروریست‌ها در گروهک‌های مختلف با انجام اقدامات تروریستی و ضد انسانی علاوه بر، بر هم زدن آرامش برخی از جوامع در سراسر دنیا، تعداد قابل توجهی از مردم را نیز به خاک و خون کشیده و به قتل رسانده‌اند.

متاسفانه کشورهای اسلامی بیش از سایر کشورها مورد هدف حملات تروریست‌ها و اقدامات تروریستی شان قرار می‌گیرند و عده زیادی از مسلمانان در این حملات به شهادت می‌رسند.

جلوگیری از ورود و پیش روی تروریست‌ها از سال‌ها پیش برای سیاستمداران و مدیران حاکمیتی حائز اهمیت بوده است و حافظان امنیت و سربازان ایران اسلامی نیز بهتر و برتر از محافظان سایر کشورها به دفاع از کیان این آب و خاک پرداخته‌اند.

نتیجه دفاع شجاعانه و مقدس سربازان حافظ امنیت در مرزهای ایران و همچنین در داخل کشور، این است که کمترین میزان وقوع حملات تروریستی در سراسر دنیا به این مرز و بوم اختصاص دارد.

در ادامه نقشه حملات تروریستی رخ داده شده در سراسر جهان از سال ۲۰۱۲ تا کنون را مشاهده می‌کنید که کمترین تعداد این حملات مربوط به کشور ما ایران است.

حملات تروریستی جهانی از سال ۲۰۱۲ تا کنون+ نقشه

انتهای پیام/

برچسب ها: تروریست ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.