رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق گفت: جشنواره فرهنگی گشکا برای توسعه گردشگری شهر‌های کویری ایران و بافق، فرصتی بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ لیلی رنجبر رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق در جشنواره فرهنگی گشکا در زرند گفت:حضور در تیم گشکا و شهر‌های کویری ایران برای توسعه گردشگری بافق، فرصتی بی نظیر است.

رنجبر افزود: یح کرد:معرفی گشکا به صورت ملی و شناساندن مسیر به مردم از اقداماتی است که توسط سازمان میراث در حال پیگیری است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق هدف از تشکیل این گروه را شناسایی توانمندی‌های شهر‌های هدف برشمرد و گفت: بافق در این نمایشگاه در دو غرفه، محصولات، صنایع دستی و تولیدات روستا‌ها و شهرستان را به نمایش گذاشته است.

رنجبر با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه فرهنگی گشکا در زرند افزود:به تنهایی میتوانیم بحث گردشگری بافق را رونق دهیم، اما با قرارگیری در این گروه‌ها میتوان به گردشگری رونق بیشتری داد.

وی با بیان اینکه با معرفی جاذبه‌ها و پتانسیل‌ها در این نمایشگاه میتوان بافق را به عنوان مقصد ویژه‌ای در کل کشور انتخاب کرد گفت:طی سال‌های گذشته اتفاقات خوبی در شهرستان رخ داده و زیرساخت‌ها آماده شده است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق افزود: بر اساس تشکیل این گروه، قرار شد که شب‌های فرهنگی در سطح کشور برگزار شود.

گفتنی است:جشنواره و نمایشگاه فرهنگی گشکا با حضور شهر‌های زهک، زرند، بافق، بجستان و دامغان در شهر زرند به مدت ۵ شب در سالن شهید شیرودی زرند در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی

جشنواره گشکا فرصتی برای توسعه گردشگری شهر‌های کویری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار