نشست بررسی مشکلات روستای طزرجان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان تفت در مرکز خدمات جهاد کشاورزی طزرجان برگزار شد.

اجرای پروژه مسیر دهستان شیرکوه با اعتباراختصاص یافته در آینده نزدیکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد محامدی فرماندار تفت در نشست بررسی مشکلات روستای طزرجان گفت: طزرجان جزو روستا‌های هدف گردشگری شهرستان محسوب می‌شود که در چهارفصل سال جاذبه‌های فراوانی دارد و باید با توسعه محور گردشگری و جذب گردشگران درزمینه اشتغال پایدار در این منطقه و جلوگیری از مهاجرت روستائیان منطقه تلاش شود.

وی در ادامه افزود: نیاز است برای توسعه گردشگری در این روستا از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود و همه دستگاه‌ها و شورای اسلامی و دهیاری این روستا در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار تفت بابیان این‌که جاده مواصلاتی دهستان شیرکوه یکی از پرترددترین مسیر‌ها در استان به‌ویژه در ایام تعطیل است افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده و تخصیص اعتبار لازم و با مساعد شدن هوا مرحله اول این پروژه اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص ساخت سالن ورزشی و چمن مصنوعی در این روستا گفت: باید با همکاری شورای اسلامی طزرجان و اداره ورزش و جوانان اقدامات لازم درزمینه ساخت سالن ورزشی و یا زمین چمن مصنوعی انجام شود تا جوانان این منطقه اوقات فراغت خود را به امر ورزش اختصاص دهند.
اعضای شورای اسلامی طزرجان نیز در این با بیان مشکلات خود خواستار رفع زودهنگام این مشکلات شدند.

انتهای پیام/ا

توسعه گردشگری در روستای طزرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار