پروژه تصفیه خانه آب شهر‌های ابهر و خرمدره تا کنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

پیشرفت 75 درصدی تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرمدرهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛فرماندار شهرستان خرمدره از تاسیسات تصفیه خانه آب شهر‌های ابهر و خرمدره بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.
 
حجت محمدی فرماندار خرمدره هدف از این بازدید را سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه خط انتقال و احداث تصفیه خانه سد کینه ورس اعلام کرد.

وی از پیگیری‌های مجدانه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرای پروژه تصفیه خانه آب شهر‌های ابهر و خرمدره تقدیر کرده و گفت: با توجه به افت آب‌های زیر زمینی و کاهش آبدهی چاه‌های تامین آب شرب شهر خرمدره باید بهره برداری از این پروژه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان  نیز در این بازدید گفت: با اقدامات انجام شده پروژه تصفیه خانه آب شهر‌های ابهر و خرمدره تا کنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: با راه اندازی تصفیه خانه آب شهر‌های ابهر و خرمدره بیش از ۴۰۰ لیتر در ثانیه آب سد کینه ورس تصفیه شده و وارد مدار توزیع شهر‌های ابهر و خرمدره خواهد شد.

وی افزود: خط انتقال اصلی آب به شهر‌های ابهر و خرمدره بیش از ۲۶ کیلومتر است که از این میزان ۱۷ کیلومتر مربوط به خط انتقال آب شهر خرمدره می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: اجرای پروژه تصفیه خانه آب تحول بزرگی در تامین آب شهر‌های ابهر و خرمدره ایجاد می‌کند و با بهره برداری از این پروژه دیگر مشکلی در خصوص تامین آب این شهر‌ها وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/ن
 

بازدید فرماندار شهرستان خرمدره از تاسیسات تصفیه خانه آب شهر‌های ابهر و خرمدره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.