مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز گفت:قیمت قیر در بورس تعیین می شود و ارتباط مستقیمی با نوسانات دلار دارد و در شرایط اقتصادی فعلی، تمامی شهرداری ها برای تهیه قیر با مشکل مواجه هستند.

افزایش چند برابری قیمت قیر مشکل ساز شده استبه گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس دغاغله مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز ، با بیان اینکه قیمت قیر از هر تن ۷۰۰ هزار تومان به حدود ۵ میلیون تومان رسیده است، اظهار کرد: قیمت قیر در بورس تعیین می شود و ارتباط مستقیمی با نوسانات دلار دارد و در شرایط اقتصادی فعلی، تمامی شهرداری ها از جمله شهرداری اهواز برای تهیه قیر با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: شهردار اهواز تأکید دارد از هر طریقی برای تهیه قیر تأمین منابع صورت گیرد و در این خصوص نیز رایزنی هایی صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید:صادرات برنج به اروپا در شرایط تحریم عاقلانه است؟


دغاغله بیان کرد: شرکت نفت مواد اولیه تهیه قیر را در اختیار پالایشگاه قرار می دهد که ظاهرا این مواد در اختیار پالایشگاه آبادان قرار داده نشده است؛ استاندار خوزستان رایزنی هایی با وزارت نفت داشته تا این مشکل رفع شود و حواله ۲ هزار تنی قیر در اختیار شهرداری اهواز قرار گیرد اما تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز اذعان کرد: هزینه تهیه قیر ابتدا پیش پرداخت شده و بعد از آن مبلغ مورد نظر باید به صورت نقد پرداخت شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز تأکید کرد: شهرداری اهواز به صورت جدی تهیه قیر را در دستور کار خود قرار داده تا حداقل روند لکه گیری های آسفالت سطح شهر متوقف نشود اما تأمین قیر به میزان زیاد برای آسفالت خیابان ها در شرایط اقتصادی فعلی بسیار مشکل است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار