مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از بهسازی و روکش آسفالت ۱۰۴ کیلومتر راه اصلی و روستایی از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در جریان بازدید از عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی شعبانلو چهار برج میاندوآب به طرف سرملو ملکان گفت: از ابتدای سال جاری ۱۰۴ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی استان با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

ارسلان شکری درخصوص بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی شعبانلو چهار برج میاندوآب به طرف سرملو ملکان گفت:: عملیات بهسازی و روکش آسفالت این محور به طول بالغ بر سه کیلومتر و عرض حدود شش متر و با اعتبار ۸۶۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال انجام است که در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا یک ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.
 
این مقام مسئول همچنین ضمن بازدید از عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور روستایی قزل قوپی مهاباد عنوان کرد: این محور یکی از مسیر‌های دسترسی به تالاب کانی برازان بوده و به لحاظ توریستی و گردشگری از اهمیت بسزایی برخوردار است که در حال حاضر نیز عملیات بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت به طول سه کیلومتر و با اعتبار ششصد میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد اجرا می‌شود.

گفتنی است مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی پیش از بازدید از پروژه‌های بهسازی و روکش آسفالت در مسجد جامع شهر چهار برج میاندوآب حاضر و ضمن اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با امام جمعه و مردم این شهر دیدار نمودند و به ارائه گزارشی در مورد پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور شعبانلو - سرملو پرداختند.
 
انتهای پیام/م

 

بهسازی آسفالت راه های  روستایی جنوب استان

برچسب ها: راه ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.