پیشنهاد جدی یک باشگاه لهستانی به بهروز عطایی سرمربی آملی تیم والیبال جوانان ایران وباشگاه لیگ برتری کاله مازندران را در دو راهی ماندن یا رفتن قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، تیم استوچنیاستچی در لیگ ۱۲ تیمی لهستان با یک بازی کمتر در رده سوم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد ویکی از باشگاه‌های مطرح والیبال دراین کشور محسوب می‌شود.

"رادوستین استویچف" یکی از مربیان مطرح دنیا که اهل کشور بلغارستان هستند، چندی قبل در جریان اردوی تیم ملی والیبال جوانان ایران با هدایت" بهروزعطایی" دربلغارستان، و شناختی که این مربی سرشناس از عملکرد عطایی داشت، ارتباط همکاری دوسویه میان این دو مربی شکل گرفت.

پس از این مدت و با انتخاب "رادوستین استویچف" بلغاری به عنوان سرمربی تیم " استوچنیاستچی" لهستان، "بهروزعطایی" را به عنوان کمک اول خود در این تیم از مسئولان این باشگاه درخواست کرد.

عطایی در حال حاضر هدایت تیم کاله مازندران را در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران برعهده دارد که تا پایان هفته نهم این مسابقات با کسب ۱۳ امتیاز درمکان هفتم جدول رده بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

 بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران، در آمل، پیشنهاد باشگاه لهستانی را تایید کرد و افزود: که پیشنهاد باشگاه استوچنیاستچی  به او بسیار جدی است، اما هنوز تصمیمی برای رفتن به این تیم نگرفته ودرخواست کرده که باید بیشتر دراین زمینه فکر کند.

وی با بیان اینکه باشگاه لهستانی زمانی برای حضور دراین تیم برای من تعیین نکرده و درخواست کرده به طور همه جانبه به این پیشنهاد فکر کنم، ادامه داد: لازم هست که به این پیشنهاد از ابعاد مختلف شخصی ونیز حرفه‌ای مربیگری به آن نگاه کرد و با یک تصمیم بهتر با این موضوع برخورد کرد.

سرمربی تیم کاله مازندران اضافه کرد، که درحال حاضر تمام فکرم معطوف به بازی‌های پیش رو تیم کاله هست و در روز‌های آینده همه چیز درخصوص ماندن در کاله یا رفتن به تیم لهستانی مشخص خواهد شد.

 بهروز عطایی تیرماه امسال وحدود دوماه پیش از شروع لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور هدایت تیم شهرداری ارومیه را برای فصل جدید این رقابت‌ها انتخاب شده بود که عطایی به بیان دلایلی که شرایط همکاری با تیم والیبال شهرداری ارومیه به خاطر برخی ناملایمات به وجود آمده و بی ثباتی مدیریتی برایم میسر نیست و به همین جهت از هدایت این تیم کناره گیری کرد. پس ازآن عطایی هدایت تیم کاله مازندران را برعهده گرفت وکماکان دراین تیم حضور دارد.

تیم کاله مازندران طی یک دهه حضور در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران که همواره با هدایت عطایی همراه بود، ۲ بار قهرمانی این لیگ را تجربه کرد، یک نائب قهرمانی ودو مقام سوم رسید و قهرمانی ومقام سومی در جام باشگاه‌های آسیا را هم کسب کرده است.

انتهای پیام/آ

 سرمربی تیم والیبال کاله آمل  در راه لهستان 

 

برچسب ها: والیبال ، وزارت ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.