فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی از توقیف خودروی حامل مواد مخدر و کشف ۵ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه وتوزیع انواع مواد مخدر توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:پس از انجام عملیات شناسایی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و ۲ سرنشین آن را دستگیر کردند.

سرهنگ دمساز از کشف ۵ کیلو گرم تریاک از خودروی موردنظر خبرداد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اثرات مخرب مصرف مواد مخدر در جامعه خصوصا اثرات آن در از بین بردن نیرو‌های فعال و جوان جامعه، به خانواده‌ها هشدار داد: با برقراری روابطی دوستانه و منطقی با فرزندان خود آن‌ها را از خطرات و آسیب‌های ناشی از مصرف مواد مخدر آگاه کنند.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری متقابل مردم با پلیس از شهروندان خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند.
انتهای پیام/آ

توقیف خودروی حامل مواد مواد مخدر در سوادکوه شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار