مسئول امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان کرمان با اشاره به برگزاری طرح سراسری قرآن کریم با عنوان بشارت ۱۴۵۲ در کشور گفت: با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان این طرح در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام مختار یعقوبی مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گفت: طرح ملی قرآنی بشارت ۱۴۵۲ با محوریت حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم با همکاری ۱۶ نهاد و سازمان کشوری از جمله سازمان اوقاف در حال اجراست.

وی در خصوص جزئیات این طرح گفت: این طرح شامل حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم می‌باشد وجهت شرکت در این طرح هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مر اجعه به سایت بشارت به آدرس اینترنتی http://qurantv.ir/besharat ثبت‌نام و با نصب اپلیکشن مربوطه روی گوشی‌های خود این برنامه را دنبال کنند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه آزمون پایانی این طرح در اسفند ماه امسال همزمان با آزمون مفاهم قرآن کریم سازمان اوقاف برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۳۵ هزار جایزه نفیس به ارزش ۳۰ میلیارد ریال شامل، کمک هزینه خرید ۱۰ خودروی ملی، کمک هزینه سفر زیارتی، جوایز نقدی و جوایز فرهنگی به برندگان در این طرح قرآنی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/ی

برگزاری طرح سراسری قرآن کریم در کرمان

برچسب ها: قرآن ، سازمان اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار