پسران فارسی با ۹ مدال رنگارنگ، لیگ کاراته وان را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

مبارکی رییس هیات کاراته استان فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: نمایندگان کاراته فارس در پایان مرحله چهارم و پایانی این رقابت‌ها ۲ مدال طلا، پنج نقره و ۲ برنز کسب کردند.

وی ادامه داد:در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم کاتای انفرادی نوجوانان محمد حسین شیرصفت قهرمان شد و در وزن منهای ۶۳ و ۷۰ کیلو علی نامداری و علیرضا فصیحیان مدال نقره را از آن خود کردند.

رییس هیات کاراته فارس بیان کرد: در وزن منهای ۶۸ کیلو کاتا انفرادی جوانان کورش ذیگلری، علیرضا رضایتی و محمد صالح همگی از فارس عنوان‌های اول تا سوم را بدست آوردند و در منهای ۵۵، فردین قادرپور بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد.

احمد مبارکی افزود: دانیال رفعت زمین دیگر کاراته کا وزن به اضافه ۷۶ کیلوگرم رده سنی جوانان هم، پس از ورزشکارانی از تهران و گلستان سوم شد.

تیم‌های جندی شاپور شیراز و آکادمی نیکا فارس در کاتا تیمی در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند و شهید زین الدین تهران مقام قهرمانی را کسب کرد.

در جدول مدالی مرحله پایانی لیگ کاراته وان پسران که در ۲ بخش کاتا و کومیته رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد، تهران با ۳ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، فارس با ۲ طلا، پنج نقره و ۲ برنز دوم شد و کرمان با ۲ نشان طلا، ۲ نقره و پنج برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

سالن فجر کرمان میزبانی مرحله چهارم و پایانی لیگ کاراته وان پسران ایران را بر عهده داشت.

انتهای پیام/چ

موفقیت کاتارو‌های فارس در لیگ کاراته وان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.