وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار مطلبی در توئیتر، مالکیت سیم‌کارت‌های تلفن همراه را برای اتباع افغانی بلامانع دانست.

مهاجران افغان برای مالکیت سیم کارت همراه اول مشکلی ندارند+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی است خبری از استفاده سیم کارت‌های تلفن همراه برای اتباع افغانی منتشر شده است، مبنی بر اینکه مهاجران افغان برای قطع نشدن سیم کارت‌شان، لازم است سیم کارت خود را به نام یک ایرانی ثبت کنند. آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار مطلبی در توئیتر نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مالکیت سیم کارت های همراه اول را برای مهاجران افغان بلامانع اعلام کرد.

جهرمی نوشت:

مردم خوب افغانستان که در ایران زندگی می‌کنند، مشکلی برای مالکیت سیم‌کارت تلفن همراه یا خط تلفن ثابت ندارند. برخی حضور غیرقانونی دارند که طبیعتا نمیتوانند از خدمات استفاده کنند.

مهاجران افغان برای مالکیت سیم کارت همراه اول مشکلی ندارند+عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پانیذ محمودی
۱۲:۳۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
من اتبعه افغان هستم توی این دوماه به هر نمایندگی همراه اول و رایتل و هر پیش خوان دولتی که میشناختم مراجعه کردم ولی نتونستم هنوز یه سیم کارت به نام خودم داشته باشم هر سری بهانه های مختلف میارن که اعطلاعات درست نیس یا ثبت نمیشه من نمیدونم دیگه چیکار کنم لطفا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
من سیم کارتم سوخته یک ماه است کارهایش کردم مخابرات ولی سوالاتم رانمی دهند اتباع هستم حالا چه کارکنم
آخرین اخبار